Másfél millió csokinyúl várja a Tesco vásárlóit
3,5 millió tojással, 100%-ban hazai feldolgozású füstölt sonkával és primőr zöldségek széles választékával készül a Tesco az idei húsvétra. Az 50 000 forint feletti tartós fogyasztási cikkeket pedig 0% THM-mel vásárolhatják meg az áruházakban.
Az ünnepet megelőző hetekben a szokásos húsmennyiség többszöröse is elfogy füstölt árukból a Tesco üzleteiben. Idén 1400 tonna füstölt áruval készül az üzletlánc, kapható füstölt-kötözött lapockasonka, tarja, hátsócsülök, parasztsonka, parasztlapocka. Ezek közül a legnépszerűbb termék a füstölt-főtt tarja, ami már 999 Ft/kg áron megvásárolható.
Húsvéti édességek, szezontermékek gazdag választéka már március eleje óta várja a vásárlókat. A termékek 98%-a hazai beszállítótól érkezik: 2,5 millió csokitojással, 1,5 millió csokinyúllal, közel 260 000 csomagolt édességgel és 300 000 db ajándéktárggyal töltötték fel az áruházak polcait. Az idei húsvéti készülődés eddigi tapasztalata, hogy a kis ajándéktárgyakkal, bögrével, plüssfigurával kiegészített csomagok népszerűsége valamelyest csökkent a vásárlók körében, míg az elmúlt években egyértelmű slágerterméknek számítottak, most a minőségi csokoládéfigurák a legnépszerűbbek. Szinte az összes prémium csokoládégyártó készít speciális húsvéti termékeket, és a gyártók innovációja inkább a csokoládéfigurák kialakítását célozta.
A tavasz beköszöntével a zöldség-, és gyümölcsfélék iránt is jelentősen megnő a kereslet. A húsvéti időszakban elsősorban a friss zöldségeket keresik vásárlóink. A kínálatban számtalan primőr termék található meg magyar termelőktől; a csemegehagyma, a retekfélék, a fejes saláta, a torma, a paprika, vagy a paradicsom, mind-mind a húsvéti menü elengedhetetlen részei.
A Tesco áruházaiban az ünnep előtti héten már elérhető a magyar fürtös paradicsom, annak ellenére, hogy a naptárat tekintve korai időpontra esik idén a húsvét. A már január-februárban megrendelt mennyiséget a Tesco közvetlenül a magyar termelőktől szerzi be, várakozásaik szerint a tavalyi mennyiséget megduplázva, 80 tonna fölött lesz e primőr termék forgalma.
A hús és a zöldségek mellett az ünnepi időszak jelképének számító tojás egész márciusban akciós áron kapható. A kedvező ár miatt az idei évben 10-15 %-os forgalomnövekedést várnak az áruházak.
Raskó György agrárközgazdász szerint „az élelmiszert előállítóknak a húsvét különleges üzleti lehetőség, hiszen ilyenkor fogy a legtöbb tojásból, sonkából, bárányból, friss tavaszi zöldségekből és jóféle borokból. A magyar mezőgazdaság és élelmiszeripar ma már a húsvétot minőségi ételekkel és italokkal ünneplő fogyasztók igényeit is képes maradéktalanul kielégíteni; elég csak a Tesco hazai termékkínálatára gondolnunk”.
A klasszikus ünnepi termékek mellett számos olyan akcióval várják a vásárlókat, amellyel spórolni tudnak. Egész hónapban fut a Húsvéti láncrekació, melyben minden elköltött 5000 forint után 100 forint visszajár kupon formájában, illetve ajándék benzinkuponokat is adnak, amellyel 10Ft/liter kedvezménnyel tankolhatnak bármely Shell kúton. Az 50.000 Ft forint feletti, tartós fogyasztási cikkekre felvett kölcsönre 0% THM-et számítanak fel. Március 14-én indult új hűségprogram a Pyrex és Pyroflam edényekért, amelyekben akár már az ünnepi menüt is el lehet készíteni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >