Másfél millió csokinyúl várja a Tesco vásárlóit
3,5 millió tojással, 100%-ban hazai feldolgozású füstölt sonkával és primőr zöldségek széles választékával készül a Tesco az idei húsvétra. Az 50 000 forint feletti tartós fogyasztási cikkeket pedig 0% THM-mel vásárolhatják meg az áruházakban.
Az ünnepet megelőző hetekben a szokásos húsmennyiség többszöröse is elfogy füstölt árukból a Tesco üzleteiben. Idén 1400 tonna füstölt áruval készül az üzletlánc, kapható füstölt-kötözött lapockasonka, tarja, hátsócsülök, parasztsonka, parasztlapocka. Ezek közül a legnépszerűbb termék a füstölt-főtt tarja, ami már 999 Ft/kg áron megvásárolható.
Húsvéti édességek, szezontermékek gazdag választéka már március eleje óta várja a vásárlókat. A termékek 98%-a hazai beszállítótól érkezik: 2,5 millió csokitojással, 1,5 millió csokinyúllal, közel 260 000 csomagolt édességgel és 300 000 db ajándéktárggyal töltötték fel az áruházak polcait. Az idei húsvéti készülődés eddigi tapasztalata, hogy a kis ajándéktárgyakkal, bögrével, plüssfigurával kiegészített csomagok népszerűsége valamelyest csökkent a vásárlók körében, míg az elmúlt években egyértelmű slágerterméknek számítottak, most a minőségi csokoládéfigurák a legnépszerűbbek. Szinte az összes prémium csokoládégyártó készít speciális húsvéti termékeket, és a gyártók innovációja inkább a csokoládéfigurák kialakítását célozta.
A tavasz beköszöntével a zöldség-, és gyümölcsfélék iránt is jelentősen megnő a kereslet. A húsvéti időszakban elsősorban a friss zöldségeket keresik vásárlóink. A kínálatban számtalan primőr termék található meg magyar termelőktől; a csemegehagyma, a retekfélék, a fejes saláta, a torma, a paprika, vagy a paradicsom, mind-mind a húsvéti menü elengedhetetlen részei.
A Tesco áruházaiban az ünnep előtti héten már elérhető a magyar fürtös paradicsom, annak ellenére, hogy a naptárat tekintve korai időpontra esik idén a húsvét. A már január-februárban megrendelt mennyiséget a Tesco közvetlenül a magyar termelőktől szerzi be, várakozásaik szerint a tavalyi mennyiséget megduplázva, 80 tonna fölött lesz e primőr termék forgalma.
A hús és a zöldségek mellett az ünnepi időszak jelképének számító tojás egész márciusban akciós áron kapható. A kedvező ár miatt az idei évben 10-15 %-os forgalomnövekedést várnak az áruházak.
Raskó György agrárközgazdász szerint „az élelmiszert előállítóknak a húsvét különleges üzleti lehetőség, hiszen ilyenkor fogy a legtöbb tojásból, sonkából, bárányból, friss tavaszi zöldségekből és jóféle borokból. A magyar mezőgazdaság és élelmiszeripar ma már a húsvétot minőségi ételekkel és italokkal ünneplő fogyasztók igényeit is képes maradéktalanul kielégíteni; elég csak a Tesco hazai termékkínálatára gondolnunk”.
A klasszikus ünnepi termékek mellett számos olyan akcióval várják a vásárlókat, amellyel spórolni tudnak. Egész hónapban fut a Húsvéti láncrekació, melyben minden elköltött 5000 forint után 100 forint visszajár kupon formájában, illetve ajándék benzinkuponokat is adnak, amellyel 10Ft/liter kedvezménnyel tankolhatnak bármely Shell kúton. Az 50.000 Ft forint feletti, tartós fogyasztási cikkekre felvett kölcsönre 0% THM-et számítanak fel. Március 14-én indult új hűségprogram a Pyrex és Pyroflam edényekért, amelyekben akár már az ünnepi menüt is el lehet készíteni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >