Másfél milliárd eurót invesztál a Lidl Spanyolországban az elkövetkező négy évben
2021 és 2024 között a Lidl másfél milliárd eurót tervez beruházni Spanyolországban. Az országszerte 630 üzletében 11 logisztikai központjában több mint 17 000 alkalmazottat foglalkoztató német diszkontlánc több mint 150 új üzlet és négy logisztikai elosztóközpont nyitását tervezi 2024-ig.
Az expanziós tervek kifejezetten a madridi régióra összpontosítanak, ahol 50 új helyszínen kíván a lánc üzletet nyitni mintegy 200 millió eurós beruházásból.
A Lidl állítása szerint a tavalyi évben 2000 új munkahelyet teremtett, és a belföldi beszerzés arányát 13 százalékkal 5,2 milliárd euróra növelte. 2020-ban 350 millió eurós beruházással mintegy 40 új üzletet és egy új logisztikai létesítményt nyitott a vállalat Gran Canarián.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >Új márkaidentitás a Lidlnél: középpontban a mozgás öröme
A CRIVIT márka elindította első nemzetközi omnichannel kampányát, „FIND YOUR…
Tovább olvasom >Erősen indul a grillszezon a Lidlnél
A Lidl Magyarország több mint 60 típusú és ízesítésű frisshússal és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Itthon csak importban fogy a bio – kitörési pont lehet a közétkeztetés
Bár a bioélelmiszerek hazai kiskereskedelmi forgalma dinamikusan nő, még mindig…
Tovább olvasom >Új lendületet kapna az egységes piac: uniós stratégia a kereskedelmi akadályok lebontására
Az Európai Bizottság új stratégiával frissítené fel az egységes piacot:…
Tovább olvasom >Nem a patikákon múlik – önkéntes árkorlátot kérne a kormány a gyógyszerpiaci szereplőktől
A kormány a nem támogatott gyógyszerek árának letörését tűzte ki…
Tovább olvasom >