Másfél milliárd eurót invesztál a Lidl Spanyolországban az elkövetkező négy évben
2021 és 2024 között a Lidl másfél milliárd eurót tervez beruházni Spanyolországban. Az országszerte 630 üzletében 11 logisztikai központjában több mint 17 000 alkalmazottat foglalkoztató német diszkontlánc több mint 150 új üzlet és négy logisztikai elosztóközpont nyitását tervezi 2024-ig.
Az expanziós tervek kifejezetten a madridi régióra összpontosítanak, ahol 50 új helyszínen kíván a lánc üzletet nyitni mintegy 200 millió eurós beruházásból.
A Lidl állítása szerint a tavalyi évben 2000 új munkahelyet teremtett, és a belföldi beszerzés arányát 13 százalékkal 5,2 milliárd euróra növelte. 2020-ban 350 millió eurós beruházással mintegy 40 új üzletet és egy új logisztikai létesítményt nyitott a vállalat Gran Canarián.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >