Márkus Gergely lett a Mastercard magyarországi és szlovéniai igazgatója
A Mastercard bejelentette, hogy mától új vezető, Márkus Gergely felel a magyar és a szlovén piacok stratégiai és operatív irányításáért.
„Nagy megtiszteltetés számomra, hogy engem bíztak meg a magyar és szlovén csapat vezetésével ebben az izgalmas időszakban. A Mastercardnál továbbra is azon dolgozunk, hogy megőrizzük piacvezető pozíciónkat azáltal, hogy a magyar banki és kereskedelmi partnereinket a legújabb innovációinkkal és közös fejlesztésekkel segítsük a fizetések digitalizálásában. Emellett pedig új területeken is tovább szeretnénk erősíteni piaci jelenlétünket, legyen szó kibervédelemről, AI-alapú azonosítási folyamatokról, vagy akár innovatív kereskedelmi megoldásokról. Szerencsésnek tartom magam, hogy aktív szerepem lehet ebben a következő években”
– mondta kinevezése kapcsán a vezető.
„Nagyon örülünk, hogy Márkus Gergely személyében egy, a helyi és nemzetközi piacokat egyaránt jól ismerő szakember veszi át a magyar és szlovén csapatok irányítását. Korábbi feladatkörében mindig kiemelkedő eredmények születtek, így biztosak vagyunk abban, hogy a mostani, új szerepkörében sem lesz ez másképp”
– mondta Peter Bakenecker, a Mastercard Közép-Európáért felelős elnöke.
Márkus Gergely 2019-ben csatlakozott a Mastercardhoz a cég tanácsadói feladatait ellátó Advisors csapat igazgatójaként, ahol stratégiai projektek megvalósítását felügyelte magyarországi és európai ügyfelek számára. Alelnökként és klasztervezetőként társfejlesztője és vezetője volt a budapesti Advisors Hubnak.
A Mastercardhoz csatlakozása előtt a McKinsey & Company vezetői tanácsadójaként dolgozott fizetési, banki és biztosítási iparágak ügyfeleinek szolgálatában Európa-szerte. MBA diplomáját az Oxfordi Egyetemen, alapdiplomáját a budapesti Corvinus Egyetemen alkalmazott közgazdaságtanból szerezte.
Kapcsolódó cikkeink
Mastercard Green Friday kampánya idén a tudatos vásárlásra ösztönöz
A Mastercard második alkalommal indítja el a Green Friday kampányt,…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >