Marketinggyémánt-díjat nyert a Business Days

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 02. 02. 17:54

Örömmel tájékoztatjuk Partnereinket, Olvasóinkat, minden korábbi és jövőbeli Business Days konferencia résztvevőt, hogy idén a Marketing Diamond Awards országos versenyen, 125 pályázat között a Business Days konferenciánk is marketinggyémánt védjegyhasználatot nyert.

Február 2-án került kihirdetésre az immár hatodik alkalommal megrendezett Marketing Diamond Awards nyerteseinek listája 11 kategóriában.

A versenyt alapító Magyar Marketing Szövetség idén először ügynökségi partnerrel, a Lounge Grouppal együttműködésben díjazta a legkreatívabb kommunikációs aktivitásokat. A díj történetében először videós tartalmakban mutatták be a 24 early bird pályázót. De rövid időn belül újabb izgalmas videós anyagokat ígér a Lounge Group, ezekben már a gyémántdíjas pályázókat ismerhetik meg a nézők. A kisfilmek a https://lounge.hu/mda oldalon tekinthetők meg, egyedülálló képet adva a járványhelyzet miatt változásra kényszerülő marketingszakmáról is.


A verseny zsűrijében a hazai marketingszakma fontos szereplői kaptak helyet. A testület döntése nyomán a fődíjak és a különdíjak mellett „marketing gyémántokkal” díjazták az előzetesen megadott értékelési szempontoknak megfelelő pályázatokat. A fődíjakat a legtöbb „gyémántot” gyűjtők nyerték el. A „gyémánttal” elismert megbízók és ügynökségek emellett felkerülnek a Magyar Marketing Szövetség Diamond List szakmai felsorolására is. Az idei év különlegessége, hogy a Lounge Group a verseny névadó partnereként szakmai különdíjakkal, képzésekkel támogatja a nyerteseket.

„A marketing gazdaságmotorizációs szerepe elvitathatatlan, hiszen jól végezve támogatja az üzleti növekedést, a stabilitást, a fenntarthatóságot és az innovációt. A pályázók száma is bizonyítja, hogy sokan hisznek a marketing erejében, feladatunk pedig az, hogy még többen tegyenek így. A pandémia időszakában még nagyobb hangsúly kerül az olyan területekre, mint a termék- és szolgáltatásinnováció. Fő célunk pedig az, hogy a legjobb gyakorlatokat megosszuk, népszerűsítsük, és így járuljunk hozzá a szakma további fejlődéséhez” – mondta Hinora Ferenc, a verseny zsűrijének, illetve a Magyar Marketing Szövetség elnöke.

„A verseny egyik fontos tanulsága, hogy a marketingszakma feléledt, és a cégek többsége remekül reagált a pandémia okozta kihívásokra. Soha ennyi pályázat nem érkezett be a Marketing Diamond Awards története során, jelezve, hogy 2020-ban a marketing minden korábbinál fontosabbá vált. A hektikus környezethez való hatékony és gyors alkalmazkodás az elmúlt évben mind erősebben követelte meg a folyamatos újítást a kommunikáció területén is. Nagy örömmel láttuk, hogy az embert próbáló helyzet ellenére sokan valóban képesek voltak kitűnni innovatív és kreatív ötleteikkel” – tette hozzá Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója, a verseny zsűritagja.

Az elismert szakmai zsűri értékelése alapján „Az Év Megbízója” a Billingo Technologies Zrt., „Az Év Ügynöksége” a Kreatív Vonalak Kft., az „Az Év Marketingnagykövete” pedig a Klausz Social Group Kft. lett. Emellett a Lounge Group különdíjában részesült még a nyíregyházi Móricz Zsigmond Színház csapata is. A marketinggyémánt-díjasok sorába került, így védjegyhasználatra jogosulttá vált a Grabowski Kiadó Business Days 2020 pályázata is. A nyertes pályázók és munkák listája a www.marketingdiamond.hu, valamint a www.lounge.hu/mda oldalon található teljes terjedelmében.

A Business Day 2020 konferenciáról, vagyis a Trade fesztiválról készült kisfilm az alábbi linken tekinthető meg:

Kapcsolódó cikkeink