Marketinget tanulnak a gazdák
Szeptemberben hiánypótló, az internetes kereskedésről és agrármarketingről szóló rendezvénysorozatot, Gazdag Gazda Roadshow-t szervezett a Magro.hu mezőgazdasági piactér. Országosan 4 helyszínen: Hajdúböszörményben, Szegeden, Györkönyben és Budapesten az agráriumban dolgozók korszerű tudást kaphattak a kereskedelemről és marketingről, a soron következő pályázati lehetőségekről, induló mezőgazdasági képzésekről és tanfolyamokról, valamint a hatékony ártárgyalási technikákról.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >