Marketinget tanulnak a gazdák
Szeptemberben hiánypótló, az internetes kereskedésről és agrármarketingről szóló rendezvénysorozatot, Gazdag Gazda Roadshow-t szervezett a Magro.hu mezőgazdasági piactér. Országosan 4 helyszínen: Hajdúböszörményben, Szegeden, Györkönyben és Budapesten az agráriumban dolgozók korszerű tudást kaphattak a kereskedelemről és marketingről, a soron következő pályázati lehetőségekről, induló mezőgazdasági képzésekről és tanfolyamokról, valamint a hatékony ártárgyalási technikákról.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >