Marketing ügynökséget választott a Segafredo
A Chiro Marketing felel a Segafredo magyarországi közösségi média kommunikációjáért.
A Segafredo többkörös kreatív tender eredményeként a Chiro Marketinget választotta magyarországi közösségi média partnerének. Az együttműködés keretében az ügynökség felel a Segafredo hazai Facebook-, Instagram- és LinkedIn-oldalainak kezeléséért, valamint az ezeken futó hirdetések menedzseléséért.
„A kiválasztás során kulcsfontosságú szempont volt számunkra, hogy olyan ügynökséget találjunk, amely nemcsak a nemzetközi márkaértékeket képviseli, hanem a magyar piac sajátosságaihoz is képes alkalmazkodni. A Chiro Marketing rugalmas és stratégiai megközelítésével, valamint a kreatív tartalomgyártásban mutatott elhivatottságával egyértelműen bizonyította, hogy ideális partner számunkra.”
– mondta Borbély Renátó, a Segafredo Zanetti Hungária Kft. marketingvezetője.
Az új partner kiválasztásával a Segafredo célja a márkaismertség növelése és az értékesítési aktivitások támogatása a közösségi média platformokon. Az együttműködés során a Chiro Marketing olyan tartalomstratégiát dolgoz ki, amely ötvözi a Segafredo által képviselt minőséget, a magyar közönség ízlését, és a közösségi média legfrissebb trendjeit.
„Izgalmas kihívás számunkra, hogy egy olyan nemzetközi márkával dolgozhatunk együtt, mint a Segafredo. Célunk, hogy a márka közösségi média jelenléte folyamatosan friss, releváns és inspiráló legyen, miközben a Segafredo üzeneteit a hazai közönséghez igazítjuk.”
– nyilatkozta Matykó Noémi, a Chiro Marketing ügyvezetője.
A megbízás határozatlan időre szól, és a közös munka már 2024 augusztusában elindult.
Kapcsolódó cikkeink
Új közösségi tartalomgyártó ügynökséggel folytatja a Repjegy.hu
Új partnerrel erősít a Repjegy.hu: az online repülőjegy-foglalási platform közösségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >