Marketing ügynökséget választott a Segafredo
A Chiro Marketing felel a Segafredo magyarországi közösségi média kommunikációjáért.
A Segafredo többkörös kreatív tender eredményeként a Chiro Marketinget választotta magyarországi közösségi média partnerének. Az együttműködés keretében az ügynökség felel a Segafredo hazai Facebook-, Instagram- és LinkedIn-oldalainak kezeléséért, valamint az ezeken futó hirdetések menedzseléséért.
„A kiválasztás során kulcsfontosságú szempont volt számunkra, hogy olyan ügynökséget találjunk, amely nemcsak a nemzetközi márkaértékeket képviseli, hanem a magyar piac sajátosságaihoz is képes alkalmazkodni. A Chiro Marketing rugalmas és stratégiai megközelítésével, valamint a kreatív tartalomgyártásban mutatott elhivatottságával egyértelműen bizonyította, hogy ideális partner számunkra.”
– mondta Borbély Renátó, a Segafredo Zanetti Hungária Kft. marketingvezetője.
Az új partner kiválasztásával a Segafredo célja a márkaismertség növelése és az értékesítési aktivitások támogatása a közösségi média platformokon. Az együttműködés során a Chiro Marketing olyan tartalomstratégiát dolgoz ki, amely ötvözi a Segafredo által képviselt minőséget, a magyar közönség ízlését, és a közösségi média legfrissebb trendjeit.
„Izgalmas kihívás számunkra, hogy egy olyan nemzetközi márkával dolgozhatunk együtt, mint a Segafredo. Célunk, hogy a márka közösségi média jelenléte folyamatosan friss, releváns és inspiráló legyen, miközben a Segafredo üzeneteit a hazai közönséghez igazítjuk.”
– nyilatkozta Matykó Noémi, a Chiro Marketing ügyvezetője.
A megbízás határozatlan időre szól, és a közös munka már 2024 augusztusában elindult.
Kapcsolódó cikkeink
Segafredo Espresso Organico
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Robusztus változás a kávéknál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új közösségi tartalomgyártó ügynökséggel folytatja a Repjegy.hu
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb forgalmi adó a SZÉP-kártya tranzakciós díja a kiskereskedelemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AM: Magyarország nem kér a műhúsból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MA-HAL: stabil kínálat és árak várhatók a karácsonyi halpiacon – a tógazdaságok szerepe egyre fontosabb a vízgazdálkodásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

