Marketing ügynökséget választott a Segafredo
A Chiro Marketing felel a Segafredo magyarországi közösségi média kommunikációjáért.
A Segafredo többkörös kreatív tender eredményeként a Chiro Marketinget választotta magyarországi közösségi média partnerének. Az együttműködés keretében az ügynökség felel a Segafredo hazai Facebook-, Instagram- és LinkedIn-oldalainak kezeléséért, valamint az ezeken futó hirdetések menedzseléséért.
„A kiválasztás során kulcsfontosságú szempont volt számunkra, hogy olyan ügynökséget találjunk, amely nemcsak a nemzetközi márkaértékeket képviseli, hanem a magyar piac sajátosságaihoz is képes alkalmazkodni. A Chiro Marketing rugalmas és stratégiai megközelítésével, valamint a kreatív tartalomgyártásban mutatott elhivatottságával egyértelműen bizonyította, hogy ideális partner számunkra.”
– mondta Borbély Renátó, a Segafredo Zanetti Hungária Kft. marketingvezetője.
Az új partner kiválasztásával a Segafredo célja a márkaismertség növelése és az értékesítési aktivitások támogatása a közösségi média platformokon. Az együttműködés során a Chiro Marketing olyan tartalomstratégiát dolgoz ki, amely ötvözi a Segafredo által képviselt minőséget, a magyar közönség ízlését, és a közösségi média legfrissebb trendjeit.
„Izgalmas kihívás számunkra, hogy egy olyan nemzetközi márkával dolgozhatunk együtt, mint a Segafredo. Célunk, hogy a márka közösségi média jelenléte folyamatosan friss, releváns és inspiráló legyen, miközben a Segafredo üzeneteit a hazai közönséghez igazítjuk.”
– nyilatkozta Matykó Noémi, a Chiro Marketing ügyvezetője.
A megbízás határozatlan időre szól, és a közös munka már 2024 augusztusában elindult.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >Árrésstop kontra áfacsökkentés: megoldás az inflációra vagy politikai viták terepe?
A kormány március közepétől életbe léptette az árrésstopot, amely szerint…
Tovább olvasom >