Marketing igazgatóval bővült a TV2 menedzsmentje
Nagy Andrea február elsejétől a csatorna teljes (off-air és on-air) marketing- és kommunikációs tevékenységéért felel.
A szakember többéves nemzetközi és hazai tapasztalattal is rendelkezik, pályafutását a Saatchi&Saatchi reklámügynökségnél kezdte, majd hét évet töltött a cég londoni és New York-i irodáiban. New Yorkban részt vett az M&C Saatchi piaci bevezetésében, valamint többek közt a British Airways teljeskörű márka- és marketingkommunikációjával foglalkozott. Ezt követően, hét éven keresztül a J. Walter Thompson amszterdami irodájának ügyfélkapcsolati igazgatójaként a vállalat nemzetközi kommunikációjának irányítása mellett több nemzetközi márka (Vodafone, Malibu) nemzetközi kampányáért, valamint a TNT arculatának nemzetközi szintű megújításáért volt felelős.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >