Marketing igazgatóval bővült a TV2 menedzsmentje
Nagy Andrea február elsejétől a csatorna teljes (off-air és on-air) marketing- és kommunikációs tevékenységéért felel.
A szakember többéves nemzetközi és hazai tapasztalattal is rendelkezik, pályafutását a Saatchi&Saatchi reklámügynökségnél kezdte, majd hét évet töltött a cég londoni és New York-i irodáiban. New Yorkban részt vett az M&C Saatchi piaci bevezetésében, valamint többek közt a British Airways teljeskörű márka- és marketingkommunikációjával foglalkozott. Ezt követően, hét éven keresztül a J. Walter Thompson amszterdami irodájának ügyfélkapcsolati igazgatójaként a vállalat nemzetközi kommunikációjának irányítása mellett több nemzetközi márka (Vodafone, Malibu) nemzetközi kampányáért, valamint a TNT arculatának nemzetközi szintű megújításáért volt felelős.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >