Marketing igazgatóval bővült a TV2 menedzsmentje
Nagy Andrea február elsejétől a csatorna teljes (off-air és on-air) marketing- és kommunikációs tevékenységéért felel.
A szakember többéves nemzetközi és hazai tapasztalattal is rendelkezik, pályafutását a Saatchi&Saatchi reklámügynökségnél kezdte, majd hét évet töltött a cég londoni és New York-i irodáiban. New Yorkban részt vett az M&C Saatchi piaci bevezetésében, valamint többek közt a British Airways teljeskörű márka- és marketingkommunikációjával foglalkozott. Ezt követően, hét éven keresztül a J. Walter Thompson amszterdami irodájának ügyfélkapcsolati igazgatójaként a vállalat nemzetközi kommunikációjának irányítása mellett több nemzetközi márka (Vodafone, Malibu) nemzetközi kampányáért, valamint a TNT arculatának nemzetközi szintű megújításáért volt felelős.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >