Marketing Fórum Berlinben – helyszíni tudósítás munkatársunktól
A vásárlók tartós elkötelezésének, lojalitásuk elnyerésének számos módja van. Sokat kipróbáltak már a márkagyártók és kereskedők, de a rohamosan változó világ és az egyre tudatosabb és igényesebb fogyasztók mindig újra vágynak.
A fogyasztói trendek, a vásárlói magatartás, a hűségépítés innovatív, új megközelítésű lehetőségei lesznek a témái március 19-20-án a Berlinben rendezett marketing konferenciának. A résztvevők 41 országból több, mint négyszázan érkeznek az inpozáns Carlton hotelbe, több, mint 200 vállalatot képviselve. A nagyszabású esemény főszervezője a TCC.A vállalat hitvallása, hogy a vásárlók döntéseit észérvek mellett meghatározóan az érzelmek befolyásolják, ezért az általuk ajánlott programok mindig emócionális töltetűek is.A svájci központú TCC 60 országban, köztünk hazánkban is jelen van és olyan aktivitás sorozatokat dolgoz ki elsősorban kiskereskedők számára, amelyek a vásárlási gyakoriság és a tranzakció szám növelését eredményezik. Működésük 20 éve alatt több, mint 250 láncolattal, elsősorban az élelmiszer, benzinkút, kényelmi és drogéria csatornák hálózataival működtek együtt.
A nemzetközi hírű előadók között van a funky professzor néven is ismert svéd Kjell Nordström, és a közösségi média sajátosságait számos, tankönyvként is használt könyvben leíró, a lojalitás és szájmarketing evangelistájaként emlegetett amerikai Jackie Huba is.
A Trade magazin munkatársa is a helyszínre érkezett, hogy olvasóinkat a továbbiakban első kézből tájékoztassa.az eseményekről.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >