Marketing divízió igazgatót nevezett ki a HPS
Áprilistól Frankó Rita tölti be a HPS Group Marketing divíziójának igazgatói pozícióját. A szakember az Akció-Nxs –tól érkezett az ügynökséghez.
Az igazgató feladata lesz a klasszikus BTL alapú
projektekkel és az integrált kommunikációs feladatok ellátásával foglalkozó HPS
Marketing divízió teljeskörű irányítása.
Frankó Rita 12 éve van a pályán, hét évet töltött a Pepsinél
sales és marketing osztályon, három évig McDonalds marketing menedzsereként,
később a Carlsberg marketing igazgatójaként is dolgozott. Ezután került ügynökségi
oldalra, az Akció-Nxs –hoz, mint vezető stratéga.
Frankó Rita széleskörű reklámszakmai
ismeretei lehetővé teszik, hogy a HPS tovább erősítse vezető szerepét a BTL
megoldásokat kínáló ügynökségek piacán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >