Marketing divízió igazgatót nevezett ki a HPS
Áprilistól Frankó Rita tölti be a HPS Group Marketing divíziójának igazgatói pozícióját. A szakember az Akció-Nxs –tól érkezett az ügynökséghez.
Az igazgató feladata lesz a klasszikus BTL alapú
projektekkel és az integrált kommunikációs feladatok ellátásával foglalkozó HPS
Marketing divízió teljeskörű irányítása.
Frankó Rita 12 éve van a pályán, hét évet töltött a Pepsinél
sales és marketing osztályon, három évig McDonalds marketing menedzsereként,
később a Carlsberg marketing igazgatójaként is dolgozott. Ezután került ügynökségi
oldalra, az Akció-Nxs –hoz, mint vezető stratéga.
Frankó Rita széleskörű reklámszakmai
ismeretei lehetővé teszik, hogy a HPS tovább erősítse vezető szerepét a BTL
megoldásokat kínáló ügynökségek piacán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >Új fúziók, új élmény: megújult ízekkel és arculattal tért vissza a Fuze Tea
A tea, gyümölcsök és gyógynövények harmonikus kombinációjára épülő Fuze Tea…
Tovább olvasom >