Marketing divízió igazgatót nevezett ki a HPS
Áprilistól Frankó Rita tölti be a HPS Group Marketing divíziójának igazgatói pozícióját. A szakember az Akció-Nxs –tól érkezett az ügynökséghez.
Az igazgató feladata lesz a klasszikus BTL alapú
projektekkel és az integrált kommunikációs feladatok ellátásával foglalkozó HPS
Marketing divízió teljeskörű irányítása.
Frankó Rita 12 éve van a pályán, hét évet töltött a Pepsinél
sales és marketing osztályon, három évig McDonalds marketing menedzsereként,
később a Carlsberg marketing igazgatójaként is dolgozott. Ezután került ügynökségi
oldalra, az Akció-Nxs –hoz, mint vezető stratéga.
Frankó Rita széleskörű reklámszakmai
ismeretei lehetővé teszik, hogy a HPS tovább erősítse vezető szerepét a BTL
megoldásokat kínáló ügynökségek piacán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >