Marketing divízió igazgatót nevezett ki a HPS
Áprilistól Frankó Rita tölti be a HPS Group Marketing divíziójának igazgatói pozícióját. A szakember az Akció-Nxs –tól érkezett az ügynökséghez.
Az igazgató feladata lesz a klasszikus BTL alapú
projektekkel és az integrált kommunikációs feladatok ellátásával foglalkozó HPS
Marketing divízió teljeskörű irányítása.
Frankó Rita 12 éve van a pályán, hét évet töltött a Pepsinél
sales és marketing osztályon, három évig McDonalds marketing menedzsereként,
később a Carlsberg marketing igazgatójaként is dolgozott. Ezután került ügynökségi
oldalra, az Akció-Nxs –hoz, mint vezető stratéga.
Frankó Rita széleskörű reklámszakmai
ismeretei lehetővé teszik, hogy a HPS tovább erősítse vezető szerepét a BTL
megoldásokat kínáló ügynökségek piacán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >A K&H Bank nyerte el a Euromoney Awards for Excellence 2025 „Best Digital Bank” díját Magyarországon
A K&H Csoport a Euromoney ezen díját immár két egymást…
Tovább olvasom >