Marketing divízió igazgatót nevezett ki a HPS
Áprilistól Frankó Rita tölti be a HPS Group Marketing divíziójának igazgatói pozícióját. A szakember az Akció-Nxs –tól érkezett az ügynökséghez.
Az igazgató feladata lesz a klasszikus BTL alapú
projektekkel és az integrált kommunikációs feladatok ellátásával foglalkozó HPS
Marketing divízió teljeskörű irányítása.
Frankó Rita 12 éve van a pályán, hét évet töltött a Pepsinél
sales és marketing osztályon, három évig McDonalds marketing menedzsereként,
később a Carlsberg marketing igazgatójaként is dolgozott. Ezután került ügynökségi
oldalra, az Akció-Nxs –hoz, mint vezető stratéga.
Frankó Rita széleskörű reklámszakmai
ismeretei lehetővé teszik, hogy a HPS tovább erősítse vezető szerepét a BTL
megoldásokat kínáló ügynökségek piacán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >