Marketing Díj
A BENU Gyógyszertárak több mint 140 gyógyszertárral hazánk legnagyobb gyógyszertárlánca, amelyet a PHARMANOVA Zrt. fog össze. A BENU Koncepció alapján felújított patikák Magyarországon elsőként alkalmaznak egységesen, a kiskereskedelem más ágazataiban már bevett termékprezentációs módszereket: kategóriamenedzsmentet, vásárlóbarát és értékesítést ösztönző termékkihelyezést.
A gyógyszertárak kommunikációját szigorúan szabályozó jogszabályok ellenére a BENU innovatív marketingaktivitásaival is jelentős sikereket ért el.
Ilyen a saját márkás termékek bevezetése, amelyek kiváló minőségükkel építik a bizalmat, jó ár-érték arányukkal növelik a vásárlói elégedettséget. A BENU megújult weboldala egyre több látogatót vonz, Facebook-oldalát több mint 57 000 rajongó figyeli rendszeresen, havonta megjelenő akciós kiadványa pedig az ország majd minden harmadik háztartásába eljut. A BENU nagy hangsúlyt fektet az edukációra, egészségtudatos tartalmak közvetítésére, ezzel segítve gyógyszerészeik szakértelemmel és odafigyeléssel végzett munkáját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >Vállalkozásra szabott csarnokok segítik a KKV-k fejlődését és növekedését
A RaktárAD belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező logisztikai fejlesztő új fejezetet…
Tovább olvasom >