Marketing Díj
A BENU Gyógyszertárak több mint 140 gyógyszertárral hazánk legnagyobb gyógyszertárlánca, amelyet a PHARMANOVA Zrt. fog össze. A BENU Koncepció alapján felújított patikák Magyarországon elsőként alkalmaznak egységesen, a kiskereskedelem más ágazataiban már bevett termékprezentációs módszereket: kategóriamenedzsmentet, vásárlóbarát és értékesítést ösztönző termékkihelyezést.
A gyógyszertárak kommunikációját szigorúan szabályozó jogszabályok ellenére a BENU innovatív marketingaktivitásaival is jelentős sikereket ért el.
Ilyen a saját márkás termékek bevezetése, amelyek kiváló minőségükkel építik a bizalmat, jó ár-érték arányukkal növelik a vásárlói elégedettséget. A BENU megújult weboldala egyre több látogatót vonz, Facebook-oldalát több mint 57 000 rajongó figyeli rendszeresen, havonta megjelenő akciós kiadványa pedig az ország majd minden harmadik háztartásába eljut. A BENU nagy hangsúlyt fektet az edukációra, egészségtudatos tartalmak közvetítésére, ezzel segítve gyógyszerészeik szakértelemmel és odafigyeléssel végzett munkáját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Provident: magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből
A magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből, a…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t?
Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t? A GKI…
Tovább olvasom >Továbbra is stabil a hazai munkaerőpiac
Továbbra is stabil a hazai munkaerőpiac, a foglalkoztatottak száma évek…
Tovább olvasom >