Marketing Díj
A BENU Gyógyszertárak több mint 140 gyógyszertárral hazánk legnagyobb gyógyszertárlánca, amelyet a PHARMANOVA Zrt. fog össze. A BENU Koncepció alapján felújított patikák Magyarországon elsőként alkalmaznak egységesen, a kiskereskedelem más ágazataiban már bevett termékprezentációs módszereket: kategóriamenedzsmentet, vásárlóbarát és értékesítést ösztönző termékkihelyezést.
A gyógyszertárak kommunikációját szigorúan szabályozó jogszabályok ellenére a BENU innovatív marketingaktivitásaival is jelentős sikereket ért el.
Ilyen a saját márkás termékek bevezetése, amelyek kiváló minőségükkel építik a bizalmat, jó ár-érték arányukkal növelik a vásárlói elégedettséget. A BENU megújult weboldala egyre több látogatót vonz, Facebook-oldalát több mint 57 000 rajongó figyeli rendszeresen, havonta megjelenő akciós kiadványa pedig az ország majd minden harmadik háztartásába eljut. A BENU nagy hangsúlyt fektet az edukációra, egészségtudatos tartalmak közvetítésére, ezzel segítve gyógyszerészeik szakértelemmel és odafigyeléssel végzett munkáját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >