Márkázott tartalomkampányt indított a Coca-Cola
Az egész nap a telefonján lógó millenniumi generációnak indítottak álló formátumú videósorozatot „SEEN” címmel. Az epizódok négy fiatal szempontjából mutatják be a tizenévesek életét, drámáit, beleshetünk a szereplők okostelefonjába. Láthatjuk például, hogyan reagál egy lány, amikor egy haverja kerek-perec megkérdezi: „Akkor most járunk?” A sorozat a Coca-Cola tiniknek fejlesztett platformján, a WOAH-n fut, illetve videóhirdetésekkel is támogatják április 6-ától. Vajon mi játszódik le a másik fejében, vagy az okostelefonja képernyőjén, amikor már percek óta nem válaszol az üzenetre, de látjuk a chatablakban, hogy elolvasta azt? Hányféleképpen fogalmazza meg egy tinilány a válaszát, mielőtt végül rányom a küldés gombra? A fiúk is pletykálnak és tanácsot kérnek, ha létfontosságú üzenetváltásról van szó? Ezek a kérdések inspirálták a márka kampányát. A hatperces, álló formátumú – vagyis vertikális képernyőre fejlesztett – epizódok minden érintett szempontjából megmutatják, mi minden zajlik le az üzenet elolvasása és a válasz elküldése között. Négy barát, négy telefon, négy nézőpont: egy kerek történet. A „SEEN” Alex, Ella, Jake és Nina telefonján keresztül a legmenőbb slágerek ütemeire, egyfajta mobil valóságshow-ként mutatja be a mai fiatalok életét. //
Kapcsolódó cikkeink
Ismerjük meg az energia körforgását a Coca-Cola segítségével!
A Coca-Cola Magyarország elkötelezett a fenntarthatóság és a tudatos fogyasztás…
Tovább olvasom >Nagy sikerrel zárt az idei Future Store (videóval)
A SIRHA Budapest 2024 kiállítás kísérő eseményeként idén is megrendezte…
Tovább olvasom >Alkoholos jeges teát dobott piacra a Monster Energy
A Monster Energy januárban vezette be a Nasty Beast nevű,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >