Márkázott tartalomkampányt indított a Coca-Cola

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 04. 16. 16:33

Az egész nap a telefonján lógó millenniumi generációnak indítottak álló formátumú videósorozatot „SEEN” címmel. Az epizódok négy fiatal szempontjából mutatják be a tizenévesek életét, drámáit, beleshetünk a szereplők okostelefonjába. Láthatjuk például, hogyan reagál egy lány, amikor egy haverja kerek-perec megkérdezi: „Akkor most járunk?” A sorozat a Coca-Cola tiniknek fejlesztett platformján, a WOAH-n fut, illetve videóhirdetésekkel is támogatják április 6-ától. Vajon mi játszódik le a másik fejében, vagy az okostelefonja képernyőjén, amikor már percek óta nem válaszol az üzenetre, de látjuk a chatablakban, hogy elolvasta azt? Hányféleképpen fogalmazza meg egy tinilány a válaszát, mielőtt végül rányom a küldés gombra? A fiúk is pletykálnak és tanácsot kérnek, ha létfontosságú üzenetváltásról van szó? Ezek a kérdések inspirálták a márka kampányát. A hatperces, álló formátumú – vagyis vertikális képernyőre fejlesztett – epizódok minden érintett szempontjából megmutatják, mi minden zajlik le az üzenet elolvasása és a válasz elküldése között. Négy barát, négy telefon, négy nézőpont: egy kerek történet. A „SEEN” Alex, Ella, Jake és Nina telefonján keresztül a legmenőbb slágerek ütemeire, egyfajta mobil valóságshow-ként mutatja be a mai fiatalok életét. //

 

Kapcsolódó cikkeink