Márkaüzletet nyit a Clinique az Amazonon
Az Estee Lauder vállalathoz tartozó Clinique tovább növeli digitális kereskedelmi érintkezési pontjai számát.
Az 1968-ban alapított és azóta a világ 100 országában árusított kozmetikai márka az amerikai Amazon Premium Beauty áruházban debütál, és a The Estée Lauder Companies portfóliójában szereplő márkák közül elsőként nyit ott digitális üzletet.
A bevezetéshez újonnan létrehozott eszköz a Clinique Skin Analysis. A Clinique bőrgyógyász szakértőivel közösen kifejlesztett interaktív kérdőív az Amazon Premium Beauty-ban személyre szabott bőrápolási programot állít össze a vásárlók számára, így nyújtva egyszerűbb és személyre szabott vásárlói élményt.
A személyre szabottan ajánlott termékek megvásárolhatók lesznek az Amazon Premium Beauty áruházban, a Prime tagok pedig minden rendelésükhöz gyors, ingyenes szállításra jogosultak.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >