Márkaüzletet nyit a Clinique az Amazonon
Az Estee Lauder vállalathoz tartozó Clinique tovább növeli digitális kereskedelmi érintkezési pontjai számát.
Az 1968-ban alapított és azóta a világ 100 országában árusított kozmetikai márka az amerikai Amazon Premium Beauty áruházban debütál, és a The Estée Lauder Companies portfóliójában szereplő márkák közül elsőként nyit ott digitális üzletet.
A bevezetéshez újonnan létrehozott eszköz a Clinique Skin Analysis. A Clinique bőrgyógyász szakértőivel közösen kifejlesztett interaktív kérdőív az Amazon Premium Beauty-ban személyre szabott bőrápolási programot állít össze a vásárlók számára, így nyújtva egyszerűbb és személyre szabott vásárlói élményt.
A személyre szabottan ajánlott termékek megvásárolhatók lesznek az Amazon Premium Beauty áruházban, a Prime tagok pedig minden rendelésükhöz gyors, ingyenes szállításra jogosultak.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >Az Amazon csatlakozott a 2 billió dolláros klubhoz
Az Amazon szerdán bekerült azoknak a vállalatoknak a kis csoportjába,…
Tovább olvasom >Online üzletet indít jövőre az Amazon Írországban
Az Amazon bejelentése szerint 2025-ben új weboldalt indít Írországban, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >