Márkák és árak egy sanghaji szupermarketben
Mi mennyibe kerül? Sanghajban, egy szintén pudongi szupermarket néhány nálunk is ismert, márkás termékének fogyasztói árát feljegyeztem az érdekesség kedvéért. Már maga a választék, sőt a kiszerelések mérete is figyelemre méltóan jelzi a nyitást, a fejlődés örvendetes irányait. A sorrend az eladótérben való haladást tükrözi, bejárattól a pénztárig.
Termék Fogyasztói ár, forintra átszámítva
Colgate fogkrém 100 grammos 211
Safeguard szappan 125 grammos 105
Omo mosópor 1,1 kilogrammos 380
Pampers 3–8 kg között, 34 darabos 1162
Nestea 480 milliliteres 70
Pepsi Cola 600 milliliteres 70
Coca-Cola 600 milliliteres 70
Lays chips 50 grammos 75
Pringles chips 195 grammos 370
Snickers 59 grammos 95
Ferrero Rocher 200 grammos 700
Üveg sörök 600–630 milliliter közt 70–145
Nescafé 143 grammos kartondobozban 270
Lipton 25 db 2 grammos tasak 400
Forrás: Trade magazin, saját gyűjtés
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >