Márkák az egészségért és a jó közérzetért
Az Európa Márka Szövetség (AIM) égisze alatt megszületett charta félszáz aláírója vállalja, hogy nagyobb figyelmet fordít az egészséges életmódhoz kapcsolódó kutatás-fejlesztési programokra.
A Henley Centre HeadlightVision
kutatóközpont vizsgálata szerint a
márkatermékgyártók főként
„innovációban és termékfejlesztésben”,
„fogyasztói tanácsadásban és
felvilágosításban”, valamint „szakmai
képzésekben” jeleskednek. A Nestlé tavaly
világszerte 265 ezer dolgozójának tartott
tréninget az egészséges táplálkozásról,
a Coca-Cola Magyarországon is működtett hasonló
programot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: A bruttó átlagkereset 605 400 forint volt 2024. februárban, 14,0 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
2024. februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: 566 mikro-, kis- és közepes vállalkozás részesül kapacitásbővítő támogatásban
A mikro-, kis- és közepes vállalkozásokat célzó kapacitásbővítő támogatásra 566-an…
Tovább olvasom >ENSZ: világszerte tovább nőtt tavaly az élelmiszer-bizonytalanság
Tovább nőtt az élelmiszer-ellátás bizonytalansága 2023-ban – olvasható az ENSZ…
Tovább olvasom >