Márkák az egészségért és a jó közérzetért
Az Európa Márka Szövetség (AIM) égisze alatt megszületett charta félszáz aláírója vállalja, hogy nagyobb figyelmet fordít az egészséges életmódhoz kapcsolódó kutatás-fejlesztési programokra.
A Henley Centre HeadlightVision
kutatóközpont vizsgálata szerint a
márkatermékgyártók főként
„innovációban és termékfejlesztésben”,
„fogyasztói tanácsadásban és
felvilágosításban”, valamint „szakmai
képzésekben” jeleskednek. A Nestlé tavaly
világszerte 265 ezer dolgozójának tartott
tréninget az egészséges táplálkozásról,
a Coca-Cola Magyarországon is működtett hasonló
programot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >