Márkák az egészségért és a jó közérzetért
Az Európa Márka Szövetség (AIM) égisze alatt megszületett charta félszáz aláírója vállalja, hogy nagyobb figyelmet fordít az egészséges életmódhoz kapcsolódó kutatás-fejlesztési programokra.
A Henley Centre HeadlightVision
kutatóközpont vizsgálata szerint a
márkatermékgyártók főként
„innovációban és termékfejlesztésben”,
„fogyasztói tanácsadásban és
felvilágosításban”, valamint „szakmai
képzésekben” jeleskednek. A Nestlé tavaly
világszerte 265 ezer dolgozójának tartott
tréninget az egészséges táplálkozásról,
a Coca-Cola Magyarországon is működtett hasonló
programot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >