Márkák az egészségért és a jó közérzetért
Az Európa Márka Szövetség (AIM) égisze alatt megszületett charta félszáz aláírója vállalja, hogy nagyobb figyelmet fordít az egészséges életmódhoz kapcsolódó kutatás-fejlesztési programokra.
A Henley Centre HeadlightVision
kutatóközpont vizsgálata szerint a
márkatermékgyártók főként
„innovációban és termékfejlesztésben”,
„fogyasztói tanácsadásban és
felvilágosításban”, valamint „szakmai
képzésekben” jeleskednek. A Nestlé tavaly
világszerte 265 ezer dolgozójának tartott
tréninget az egészséges táplálkozásról,
a Coca-Cola Magyarországon is működtett hasonló
programot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >