Márkák az egészségért és a jó közérzetért
Az Európa Márka Szövetség (AIM) égisze alatt megszületett charta félszáz aláírója vállalja, hogy nagyobb figyelmet fordít az egészséges életmódhoz kapcsolódó kutatás-fejlesztési programokra.
A Henley Centre HeadlightVision
kutatóközpont vizsgálata szerint a
márkatermékgyártók főként
„innovációban és termékfejlesztésben”,
„fogyasztói tanácsadásban és
felvilágosításban”, valamint „szakmai
képzésekben” jeleskednek. A Nestlé tavaly
világszerte 265 ezer dolgozójának tartott
tréninget az egészséges táplálkozásról,
a Coca-Cola Magyarországon is működtett hasonló
programot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >