Máris „teljes fegyverzetben” az Econet
Az Econet vezérigazgatója kiemelkedő sikerként értékelte a Neo FM kereskedelmi rádió beindítását. Mint Balázs Csaba mondta, az Econetnek már most „szabad szemmel jól látható” bevétele van a Neo FM-en sugárzott reklámokból.
A médiapiac minél szélesebb palettáján akar érvényesülni az Econet, ezért vette meg az Exit programmagazint leányvállalata, az Est Média Group egy pénzügyi befektetővel közösen 20-80%-os tulajdoni arányban.
A Gazdasági Rádió cikkét elolvashatja, illetve a Balázs Csabával, az Econet vezérigazgatójával készült interjút meghallgathatja, ha az alábbi linkre kattint:
http://www.gazdasagiradio.hu/cikk/43997/
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >