Máris „teljes fegyverzetben” az Econet
Az Econet vezérigazgatója kiemelkedő sikerként értékelte a Neo FM kereskedelmi rádió beindítását. Mint Balázs Csaba mondta, az Econetnek már most „szabad szemmel jól látható” bevétele van a Neo FM-en sugárzott reklámokból.
A médiapiac minél szélesebb palettáján akar érvényesülni az Econet, ezért vette meg az Exit programmagazint leányvállalata, az Est Média Group egy pénzügyi befektetővel közösen 20-80%-os tulajdoni arányban.
A Gazdasági Rádió cikkét elolvashatja, illetve a Balázs Csabával, az Econet vezérigazgatójával készült interjút meghallgathatja, ha az alábbi linkre kattint:
http://www.gazdasagiradio.hu/cikk/43997/
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >