Máris „teljes fegyverzetben” az Econet
Az Econet vezérigazgatója kiemelkedő sikerként értékelte a Neo FM kereskedelmi rádió beindítását. Mint Balázs Csaba mondta, az Econetnek már most „szabad szemmel jól látható” bevétele van a Neo FM-en sugárzott reklámokból.
A médiapiac minél szélesebb palettáján akar érvényesülni az Econet, ezért vette meg az Exit programmagazint leányvállalata, az Est Média Group egy pénzügyi befektetővel közösen 20-80%-os tulajdoni arányban.
A Gazdasági Rádió cikkét elolvashatja, illetve a Balázs Csabával, az Econet vezérigazgatójával készült interjút meghallgathatja, ha az alábbi linkre kattint:
http://www.gazdasagiradio.hu/cikk/43997/
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >