Máris „teljes fegyverzetben” az Econet
Az Econet vezérigazgatója kiemelkedő sikerként értékelte a Neo FM kereskedelmi rádió beindítását. Mint Balázs Csaba mondta, az Econetnek már most „szabad szemmel jól látható” bevétele van a Neo FM-en sugárzott reklámokból.
A médiapiac minél szélesebb palettáján akar érvényesülni az Econet, ezért vette meg az Exit programmagazint leányvállalata, az Est Média Group egy pénzügyi befektetővel közösen 20-80%-os tulajdoni arányban.
A Gazdasági Rádió cikkét elolvashatja, illetve a Balázs Csabával, az Econet vezérigazgatójával készült interjút meghallgathatja, ha az alábbi linkre kattint:
http://www.gazdasagiradio.hu/cikk/43997/
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >