Márciustól Katona Norbert az MMSZ szakmai és operációs igazgatója
Az elmúlt években a Magyar Marketing Szövetség szakmailag sikeres, üzletileg pedig eredményes éveket tudhat maga mögött. Az utóbbi időszakban látványosan növekedett a projektek, kezdeményezések, események száma, és ezzel párhuzamosan érezhetően növekedett, és jelenleg is növekszik a szervezet szakmai súlya, elismertsége.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/02/Kepernyofoto-2024-02-27-15.18.42-300x226.png)
Katona Norbert
A növekvő számú események, a bővülő platformok és a folyamatosan fejlődő tagság kiszolgálása, támogatása az MMSZ Office folyamatos bővülésével is járt az elmúlt években: ma már külön szakember foglalkozik a tartalmak készítésével és szerkesztésével (Szebegyinszki Szilvia), a tagsággal folytatott levelezéssel és kommunikációval, tagsági események szervezésével és adminisztrációjával (Csicsári Ildikó), a közösség folyamatos bővítésével és gondozásával (Kertész András), illetve egyes kiemelt projektek menedzselésével is (Nagy Andrea). Munkájukat és a szervezet pénzügyi folyamatait az MMSZ Office vezetője, Juhász Violetta fogja össze.
„Jómagam néhány évvel korábban operatív igazgatóként már támogattam a szövetség munkáját, az elmúlt években pedig az MMSZ keretén belül működő Marketing Döntéshozók Klubját vezettem, március 1-jétől pedig mint szakmai és operációs igazgató fogom irányítani a szövetségünk munkáját”
– hangsúlyozta Katona Norbert.
„Őszintén remélem, hogy az eseményeink folyamán minden tagunkkal sikerül újra találkoznom, az újakkal megismerkednem. Ugyanakkor „ajtóm” a tagság előtt mindig nyitva áll!”
Kapcsolódó cikkeink
A MMSZ HoReCa és Event tagozat új eseményre készül
Június 11-én tartotta a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event…
Tovább olvasom >„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >Employer Branding Konferencia
Június 5-én szervezi a Magyar Marketing Szövetség és a MarketingArt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >