Március 20-án kezdődik a magyar borok első csúcstalálkozója
Az Agrármarketing Centrum idén először rendezi meg a hazai borok népszerűsítését célzó rendezvényt Hungarian Wine Summit néven – közölte a szervezet csütörtökön az MTI-vel.
A Hungarian Wine Summit egy beutaztatáson alapuló esemény, melynek célja megismertetni a magyar borokat és borvidékeket, a magyar borok sokszínűségét a nemzetközi szakértőkkel, valamint segíteni a borászatokat üzleti kapcsolati hálójuk kibővítésében, ezáltal hozzájárulva az exportvolumen növeléséhez – írták.
A csaknem 100 nemzetközi borszakértő, véleményvezérek, beszerzők, Master of Wine-ok, szakújságírók szerte Európából március 20-tól kóstolókon, borvacsorákon, a borrégiókat bemutató kétnapos, vezetett túrákon vesznek részt.
A hazai és nemzetközi szakmai közönség a programhoz a SIRHA Budapest nemzetközi élelmiszeripari és HoReCa szakkiállításon csatlakozhat március 22-24. között a Hungexpón. A szakkiállításon kilencven magyar borásznak biztosítanak bemutatkozási lehetőséget sétálókóstoló keretében, emellett tokaji bor- és pezsgőbárral, valamint a magyar borexport számára fontos szőlőfajtákat és borstílusokat bemutató mesterkurzusokkal várják a szakmai közönséget.
A borszakmai rendezvényt az Agrármarketing Centrum az Agrárminisztériummal és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával együttműködve valósítja meg. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Mókás éttermi kampány: aki leadja a telefonját, ingyen bort kap
Az észak-itáliai Verona városában található Al Condominio étterem egy különleges…
Tovább olvasom >A bortermeléshez nélkülözhetetlenek az alacsony környezetterhelésű technológiák
Az agrártárca elkötelezett amellett, hogy Magyarországon minél kisebb környezetterheléssel járjon…
Tovább olvasom >Több száz bor mutatkozott be a Winelovers Grand kóstolón
Több mint 150 magyar bor- és pezsgőmárka vett részt összesen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >