Március 20-án kezdődik a magyar borok első csúcstalálkozója
Az Agrármarketing Centrum idén először rendezi meg a hazai borok népszerűsítését célzó rendezvényt Hungarian Wine Summit néven – közölte a szervezet csütörtökön az MTI-vel.
A Hungarian Wine Summit egy beutaztatáson alapuló esemény, melynek célja megismertetni a magyar borokat és borvidékeket, a magyar borok sokszínűségét a nemzetközi szakértőkkel, valamint segíteni a borászatokat üzleti kapcsolati hálójuk kibővítésében, ezáltal hozzájárulva az exportvolumen növeléséhez – írták.
A csaknem 100 nemzetközi borszakértő, véleményvezérek, beszerzők, Master of Wine-ok, szakújságírók szerte Európából március 20-tól kóstolókon, borvacsorákon, a borrégiókat bemutató kétnapos, vezetett túrákon vesznek részt.
A hazai és nemzetközi szakmai közönség a programhoz a SIRHA Budapest nemzetközi élelmiszeripari és HoReCa szakkiállításon csatlakozhat március 22-24. között a Hungexpón. A szakkiállításon kilencven magyar borásznak biztosítanak bemutatkozási lehetőséget sétálókóstoló keretében, emellett tokaji bor- és pezsgőbárral, valamint a magyar borexport számára fontos szőlőfajtákat és borstílusokat bemutató mesterkurzusokkal várják a szakmai közönséget.
A borszakmai rendezvényt az Agrármarketing Centrum az Agrárminisztériummal és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával együttműködve valósítja meg. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Új korszakba lép a Csányi Pincészet
A Villányi borvidék legnagyobb, évszázadokra visszanyúló hagyományokkal rendelkező pincészete, a…
Tovább olvasom >Nagy István: a magyar borászok ott vannak a nemzetközi szakmai élvonalban
A magyar borászok ott vannak a nemzetközi szakmai élvonalban, Európában…
Tovább olvasom >Olaszország lesz idén a Balaton Wine & Gourmet fesztivál díszvendége
A balatoni régió több mint 50 étterme és borászata mellett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >