Már van olyan élelmiszerlánc, ahol részletekben lehet fizetni a nagybevásárlást
Egy brit élelmiszerlánc részletfizetést tesz lehetővé a vásárlói számára, hogy könnyebben meg tudjanak birkózni a növekvő inflációval. Az Iceland Food Club 25 és 100 font közötti kamatmentes kölcsönöket kínál, amelyekhez egy előre feltöltött kártyán keresztül lehet hozzájutni, a törlesztőrészleteket pedig heti 10 fontban határozták meg.

Kamat nélkül, akár 55 ezer vásárló számára
„Nincs kamat, nem számítunk fel büntetést: az ügyfelek késlekedhetnek, vehetnek egy nagy levegőt, de túl is fizethetnek”
– mondja Simon Dukes, a Fair for You jótékonysági hitelező vezérigazgatója, amely céggel együttműködésben az Iceland Food Club sajátos megoldása létrejött. Hozzátette, hogy őket Financial Conduct Authority szabályozza, ellentétben a jelenlegi rendszerben működő buy-now-pay-later cégekkel.
A Fair For You egyszerrw több tízezer ügyfelet tud felvenni, a vállalat pedig arra számít, hogy akár 55 000 nehezebb helyzetben lévő ügyfél is igénybe veszi majd az új szolgáltatást. A maximális 100 fontos limit mellett ez 5,5 millió fontot jelent a cég számára.
Kapcsolódó cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyarország gazdasági sérülékenysége: okok, következmények és lehetséges kiutak
Az elmúlt évek gazdasági folyamatai ismét ráirányították a figyelmet a…
Tovább olvasom >NGM: a kormány üdvözli, hogy a kereskedelmi bankok is részt vesznek az áremelések elleni küzdelemben
A kormány üdvözli, hogy a kereskedelmi bankok önkéntes alapon vállalják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >