Már ugyanannyi csirke fogy a McDonald’s-nál, mint marha
A McDonald’s hamarosan bemutatja új csirkés Big Mac szendvicsét az Egyesült Államokban, amely a vállalat csirketermékekre összpontosító stratégiájának része. Az újdonság október 10-től lesz elérhető, korlátozott ideig, miután sikeresen tesztelték az Egyesült Királyságban és Miamiban. A gyorsétterem-lánc csütörtökön jelentette be, hogy az ikonikus Big Mac szendvics új, csirkés változatban is kapható lesz az amerikai piacokon.

A marha a legkevésbé fenntartható
Az új Chicken Big Mac a hagyományos marhahúspogácsa helyett tempurában sült csirkét tartalmaz, de megtartja az eredeti Big Mac összetevőit, mint a különleges szósz, savanyúság, aprított saláta és amerikai sajt, mindezt szezámmagos zsemlében tálalva.
A Big Mac, amely 1968 óta a McDonald’s kínálatának egyik meghatározó eleme, most először jelenik meg hivatalosan csirkés változatban az Egyesült Államokban. Az új termék bevezetése a vállalat azon törekvését tükrözi, hogy bővítse csirketermékkínálatát. Chris Kempczinski, a McDonald’s vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy a csirke eladásai már a marhahússal egyenrangúak a láncnál.
Emellett a McDonald’s további lépéseket is tesz, hogy vonzó maradjon a költségérzékeny fogyasztók számára. Szeptemberben bejelentették, hogy meghosszabbítják az 5 dolláros értékajánlatukat decemberig, ami része annak a stratégiának, amellyel a gyorsétterem-lánc igyekszik versenyben maradni más piaci szereplőkkel, mint a Popeyes, a Dunkin, a Burger King és a Taco Bell.
Kapcsolódó cikkeink
Ezért került csirke a Pizza Hut étlapjára
Néhány napja új csirkés kínálattal bővült a Pizza Hut étlapja…
Tovább olvasom >Egyre többen, de még nem elegen vállalják a ketrecmentes tartási rendszert
A Magyarországon élő közel 8 millió tojótyúk mindössze 20-30%-a él…
Tovább olvasom >Hiába a vakcina és korábbi betegség, időzített bomba szinte minden állat
Bár sokan hiszik, hogy a vakcinázás önmagában megoldást jelenthet a…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >