Már ugyanannyi csirke fogy a McDonald’s-nál, mint marha
A McDonald’s hamarosan bemutatja új csirkés Big Mac szendvicsét az Egyesült Államokban, amely a vállalat csirketermékekre összpontosító stratégiájának része. Az újdonság október 10-től lesz elérhető, korlátozott ideig, miután sikeresen tesztelték az Egyesült Királyságban és Miamiban. A gyorsétterem-lánc csütörtökön jelentette be, hogy az ikonikus Big Mac szendvics új, csirkés változatban is kapható lesz az amerikai piacokon.
Az új Chicken Big Mac a hagyományos marhahúspogácsa helyett tempurában sült csirkét tartalmaz, de megtartja az eredeti Big Mac összetevőit, mint a különleges szósz, savanyúság, aprított saláta és amerikai sajt, mindezt szezámmagos zsemlében tálalva.
A Big Mac, amely 1968 óta a McDonald’s kínálatának egyik meghatározó eleme, most először jelenik meg hivatalosan csirkés változatban az Egyesült Államokban. Az új termék bevezetése a vállalat azon törekvését tükrözi, hogy bővítse csirketermékkínálatát. Chris Kempczinski, a McDonald’s vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy a csirke eladásai már a marhahússal egyenrangúak a láncnál.
Emellett a McDonald’s további lépéseket is tesz, hogy vonzó maradjon a költségérzékeny fogyasztók számára. Szeptemberben bejelentették, hogy meghosszabbítják az 5 dolláros értékajánlatukat decemberig, ami része annak a stratégiának, amellyel a gyorsétterem-lánc igyekszik versenyben maradni más piaci szereplőkkel, mint a Popeyes, a Dunkin, a Burger King és a Taco Bell.
Kapcsolódó cikkeink
Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Új világ a csirkeiparban: a European Chicken Commitment térnyerése
Egyre nagyobb figyelmet kap az állatjóléti elvárások szigorítása az európai…
Tovább olvasom >Fertőzésveszély a friss zöldségek miatt: az E. coli járvány és a gyorséttermek kihívásai
Az amerikai gyorsétteremláncok csütörtökön drasztikus lépésre kényszerültek: a McDonald’s éttermeinek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Optimisták a hazai cégek klímaügyben
Az EY nemzetközi kutatása szerint a magyar vállalatok többsége optimista…
Tovább olvasom >Állatmentes sajtot kínál a REWE Németországban
A Formo start-up Frischhain néven kapható sajtalternatívája nem csak finom,…
Tovább olvasom >Kommunikációs iparági AI-kézikönyv készül
A hazai szakmai szervezetek – köztük a MAKSZ, az MMSZ…
Tovább olvasom >