Már több mint félmillióan szerenádoztak a Heinekennel
A Heineken legutóbbi Facebookra fejlesztett alkalmazásával világszerte több mint félmillióan szerenádoztak kedvesüknek a Valentin-nap alkalmából. Az applikáció Magyarországon is sikeres, néhány hét alatt már közel 5000 randevút szerveztek ilyen személyre szabott vicces videókkal, és számos híresség – például Dukai Regina és Majka is előszeretettel használja.
A húsz nyelven elérhető applikáció lényege, hogy bárki kreatív és egyedi módon hívhassa találkára szíve választottját, hiszen a program 640 féle meghívást tesz lehetővé. Három lépésben, szinte 1 perc alatt készíthetünk a választott számára egyedi dalt, amiben elhívjuk struccogolni, bélyeg gyűjteményt nézegetni, szülőkkel találkozni; szándék és vérmérséklet szerint.
A hazai felhasználók véleménye szerint a legjobb randevú egy romantikus vacsora, hiszen a legtöbb meghívás erre szólt. A képzeletbeli dobogó második fokán mozi, harmadikon pedig a „kisípolás” áll (mindenkinek fantáziájára bízva). Ez kissé ellentmond a nemzetközi eredménynek, ahol a kisípolás nyert a bowling és a karaoké előtt. A külföldi meghívások alapján elmondható, hogy globálisan a vacsora és a bélyegalbum-nézegetés a legcikibb randi – függetlenül attól, hogy nőt vagy férfit hívunk-e el.
A kampány különlegessége volt egy 9 órás élő Youtube-os rendezvény is, amelyet világszerte több mint 350.000 ember nézett az interneten keresztül. Az eseményen a Heineken legújabb reklámjából is ismert zenekar élőben szerenádozott azok nevében, akik igényüket elküldték Twitteren vagy Facebookon. Az internetes élő showban Skype-on keresztül bekapcsolták a dalt küldő és azt fogadó személyt is, akikekkel a show házigazdája el is beszélgetett. Az online eseményen így 45 teljesen egyedi szerenád hangzott el. A Youtube-on nézhető élő szerenádokat közel tíz órán keresztül játszotta a zenekar, így amellett, hogy egy különleges applikáció-promóció, talán a világ leghosszabb reklámja is ez volt.
Az alkalmazás még elérhető, így ha valaki egy igazán emlékezetes, egyedi módon szeretné elhívni álmai nőjét, vagy férfiját egy találkozóra, az megteheti a http://apps.facebook.com/heinekenserenade/oldalon lévő alkalmazással.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >