Már több mint 930 szakembert ajánlottak a Signature 40 2025-ös kiírására
Minden eddiginél aktívabb ajánlási időszakot jelentett a Signature Platform: eddig már több mint 930 szakembert jelöltek a hazai marketing- és kommunikációs iparág operatív kiválóságait elismerő Signature 40 toplistára. A nevezés ezúttal is csak meghívásos alapon, megbízói, ügynökségi vagy médiaoldali ajánlás útján történhet – ez a lista tehát nem önjelölteket gyűjt, hanem szakmai teljesítményt validál.
A Signature 40 célja változatlan: megtalálni és elismerni azokat az operatív szakembereket, akik a napi márkamenedzsment, kommunikáció vagy trade marketing szintjén nyújtanak maradandót – pozíciótól és szervezeti mérettől függetlenül.
A 2025-ös kiírás során továbbra is 8 tematikus listán várják a nevezéseket, amelyek szakmai területek szerint biztosítanak összehasonlítható értékelést. Ezek a listák egyben előszűrőként is működnek: kizárólag ezek alapján kvalifikálhatják magukat a pályázók a fő TOP 40-es listára. A tematikus listák a következő nyolc szakterületet fedik le: Brand, Trade, PR, FMCG, Finance, Pharma, SME és Hungary – így biztosítva az összehasonlítható értékelést az operatív szakemberek között.
A 2025-ös nevezési szakasz főbb tudnivalói:
- Ajánlási határidő: 2025. augusztus 8. (23:59) – eddig lehet új szakembereket jelölni a platformra
- A pályázás kizárólag érvényes ajánlás után történhet
- A pályázati űrlap leadási határideje: 2025. augusztus 19. (23:59)
- A pályázatok elbírálása az adott tematikus listákra dedikált, független szakmai zsűri feladata
- A TOP 40-es lista hivatalos kihirdetése: 2025. szeptember 19. a Marketing Summit keretében
A Signature 40-ről röviden:
A 2022-ben alapított Signature Platform mára meghatározó tájékozódási ponttá vált a reklám- és marketingpiacon: három év alatt több mint 2000 ajánlás érkezett, közel 500 pályázat került értékelésre, és több mint 180 főt is meghaladó zsűritag vett részt az elbírálásban.
A Signature 40 nemcsak toplista, hanem szakmai közösségépítő és reputációformáló rendszere is, amely az iparág jövőjét formáló szakembereket emeli ki a legerősebb teljesítmények alapján.
Kapcsolódó cikkeink
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >Tehetségkutatás a marketingben: Így készül a Signature 40
A hazai marketing világában kevés dolog kelthet olyan széleskörű izgalmat…
Tovább olvasom >Signature 40: Újra az operatív marketingszakembereké a főszerep
Idén is díjazták a sikeres kampányok, projektek mögött álló, közvetlen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsigó Róbert: az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán áll
Újra bebizonyosodott, hogy az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán…
Tovább olvasom >Tiltakoznak a visszaváltási díj csökkentése miatt a kereskedők
Az Országos Kereskedelmi Szövetség megdöbbenéssel értesült arról, hogy a MOHU…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >