Már tervezi amerikai megjelenését a Lidl
A cég a közeljövőben további mintegy ezer áruházat nyit Németországban. Svájc felé is nyitnak.
A német diszkontláncnak
hamarosan már négyezer üzlete lesz saját
hazájában. Következő terjeszkedési
célpontja Svájc, ahol jövőre 80 egységet
nyitnának. A Lidlnél már folynak az amerikai
piac meghódításával kapcsolatos
előkészületi munkák, terveik szerint legkésőbb
2012-ig megjelennek az amerikai piacon is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >