Már Portugáliában is elérhető a METRO MARKETS digitális piactér
Újabb európai piacokon terjeszkedik tovább a METRO digitális piactér modellje
A METRO nem élelmiszeripari termékek számára létesített digitális piactere, a METRO MARKETS mostantól Portugáliában is elérhető, amely az idei terjeszkedés során immár a második ország. A HoReCa vásárlókra összpontosítva a portugál online platform több mint 20.000 non-food terméket kínál, így például professzionális konyhai felszereléseket, kültéri eszközöket és berendezéseket, tisztítószereket, irodaszereket és multimédia eszközöket.
A kínálatban olyan harmadik fél által forgalmazott termékek is megjelennek, amelyeket a forgalmazó közvetlenül kezel és küld el a megrendelőknek. A kínálat teljes Portugáliát (a portugál szárazföldet) lefedi, így a MAKRO az ország még több részébe jut el. A digitális üzletág intenzív bővítése a METRO sCore növekedési stratégiájának egyik célkitűzése.
„Ez az innovatív nagykereskedelmi projekt mérföldkő a MAKRO Portugal omnichannel-stratégiájában, amely a digitális térben való jelenlétünket erősíti és ezzel kapcsolatos szakértelmünket tovább növeli. Az új platform egy szélesebb vásárlóbázis felé nyit, miközben termékpalettánkat a HoReCa szegmens sajátosságait és igényeit figyelembe véve bővíti ” – mondta el David Antunes, a Makro Portugal vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Portugália új kormánya visszavonja a Nutri-Score címkézésre vonatkozó programot
Míg Portugália előző kormánya az élelmiszer-termékeket tápértékük alapján rangsoroló jelzőlámpás…
Tovább olvasom >Bővíti működését a Lidl Portugáliában és Horvátországban
Megnyitotta 16. üzletét a Lidl Portugal, mely a német kiskereskedő…
Tovább olvasom >Tizenegy új üzlettel támogatja növekedését a Mercadona Portugáliában
A spanyol Mercadona 11 új üzletet tervez nyitni Portugáliában 2024-ben,…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >