Már Portugáliában is elérhető a METRO MARKETS digitális piactér
Újabb európai piacokon terjeszkedik tovább a METRO digitális piactér modellje
A METRO nem élelmiszeripari termékek számára létesített digitális piactere, a METRO MARKETS mostantól Portugáliában is elérhető, amely az idei terjeszkedés során immár a második ország. A HoReCa vásárlókra összpontosítva a portugál online platform több mint 20.000 non-food terméket kínál, így például professzionális konyhai felszereléseket, kültéri eszközöket és berendezéseket, tisztítószereket, irodaszereket és multimédia eszközöket.
A kínálatban olyan harmadik fél által forgalmazott termékek is megjelennek, amelyeket a forgalmazó közvetlenül kezel és küld el a megrendelőknek. A kínálat teljes Portugáliát (a portugál szárazföldet) lefedi, így a MAKRO az ország még több részébe jut el. A digitális üzletág intenzív bővítése a METRO sCore növekedési stratégiájának egyik célkitűzése.
„Ez az innovatív nagykereskedelmi projekt mérföldkő a MAKRO Portugal omnichannel-stratégiájában, amely a digitális térben való jelenlétünket erősíti és ezzel kapcsolatos szakértelmünket tovább növeli. Az új platform egy szélesebb vásárlóbázis felé nyit, miközben termékpalettánkat a HoReCa szegmens sajátosságait és igényeit figyelembe véve bővíti ” – mondta el David Antunes, a Makro Portugal vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Saját online bevásárló platformot indított a Pingo Doce
A portugál Pingo Doce szupermarketlánc elindította saját online élelmiszer-kereskedelmi platformját…
Tovább olvasom >Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >300 új üzlet nyitását tervezi a Jerónimo Martins 2025-ben
A portugál Jerónimo Martins kiskereskedelmi csoport 1,1 milliárd eurós beruházást tervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >