Már Portugáliában is elérhető a METRO MARKETS digitális piactér
Újabb európai piacokon terjeszkedik tovább a METRO digitális piactér modellje
A METRO nem élelmiszeripari termékek számára létesített digitális piactere, a METRO MARKETS mostantól Portugáliában is elérhető, amely az idei terjeszkedés során immár a második ország. A HoReCa vásárlókra összpontosítva a portugál online platform több mint 20.000 non-food terméket kínál, így például professzionális konyhai felszereléseket, kültéri eszközöket és berendezéseket, tisztítószereket, irodaszereket és multimédia eszközöket.
A kínálatban olyan harmadik fél által forgalmazott termékek is megjelennek, amelyeket a forgalmazó közvetlenül kezel és küld el a megrendelőknek. A kínálat teljes Portugáliát (a portugál szárazföldet) lefedi, így a MAKRO az ország még több részébe jut el. A digitális üzletág intenzív bővítése a METRO sCore növekedési stratégiájának egyik célkitűzése.
„Ez az innovatív nagykereskedelmi projekt mérföldkő a MAKRO Portugal omnichannel-stratégiájában, amely a digitális térben való jelenlétünket erősíti és ezzel kapcsolatos szakértelmünket tovább növeli. Az új platform egy szélesebb vásárlóbázis felé nyit, miközben termékpalettánkat a HoReCa szegmens sajátosságait és igényeit figyelembe véve bővíti ” – mondta el David Antunes, a Makro Portugal vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >Megnőhet jövőre az olívaolaj-kínálat Európában
Jelentősen megnőhet az olívaolaj-kínálat Európában a következő évben, miután a…
Tovább olvasom >Egy évig is eltartható joghurtitalt vezet be a Continente
A portugál Continente által bevezetett Yogoody Shake joghurtital-por a kereskedő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >