Már Portugáliában is elérhető a METRO MARKETS digitális piactér
Újabb európai piacokon terjeszkedik tovább a METRO digitális piactér modellje
A METRO nem élelmiszeripari termékek számára létesített digitális piactere, a METRO MARKETS mostantól Portugáliában is elérhető, amely az idei terjeszkedés során immár a második ország. A HoReCa vásárlókra összpontosítva a portugál online platform több mint 20.000 non-food terméket kínál, így például professzionális konyhai felszereléseket, kültéri eszközöket és berendezéseket, tisztítószereket, irodaszereket és multimédia eszközöket.
A kínálatban olyan harmadik fél által forgalmazott termékek is megjelennek, amelyeket a forgalmazó közvetlenül kezel és küld el a megrendelőknek. A kínálat teljes Portugáliát (a portugál szárazföldet) lefedi, így a MAKRO az ország még több részébe jut el. A digitális üzletág intenzív bővítése a METRO sCore növekedési stratégiájának egyik célkitűzése.
„Ez az innovatív nagykereskedelmi projekt mérföldkő a MAKRO Portugal omnichannel-stratégiájában, amely a digitális térben való jelenlétünket erősíti és ezzel kapcsolatos szakértelmünket tovább növeli. Az új platform egy szélesebb vásárlóbázis felé nyit, miközben termékpalettánkat a HoReCa szegmens sajátosságait és igényeit figyelembe véve bővíti ” – mondta el David Antunes, a Makro Portugal vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Hollandiában is elindult a Metro Markets
A Metro elindította a nem élelmiszeripari termékek értékesítésére szakosodott digitális…
Tovább olvasom >Vegán joghurthelyettesítőt kínál vásárlóinak a Continente
Új termékcsaládot vezetett be a portugál Continente szupermarketlánc Vegegurtes néven,…
Tovább olvasom >A portugál borászok sürgős fellépést szorgalmaznak a palackárak miatt
A portugál bortermelők sürgős intézkedésre szólítják fel a kormányt az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mosogatásmentes Napot hirdettek a Víz Világnapjára
A klímaváltozás hatásait sajnos egyre inkább érezzük a saját bőrünkön.…
Tovább olvasom >A Lidl az UEFA EURO 2024 hivatalos partnere
A Lidl az UEFA EURO 2024-es labdarúgó Európa-bajnokság és az…
Tovább olvasom >Kutatás: környezettudatosabbak az idősek a drogériai termékek vásárlásakor
Árérzékeny, kissé szkeptikus és nem igazán tájékozott a magyar lakosság…
Tovább olvasom >