Már Portugáliában is elérhető a METRO MARKETS digitális piactér

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 10. 26. 09:48

Újabb európai piacokon terjeszkedik tovább a METRO digitális piactér modellje

A METRO nem élelmiszeripari termékek számára létesített digitális piactere, a METRO MARKETS mostantól Portugáliában is elérhető, amely az idei terjeszkedés során immár a második ország. A HoReCa vásárlókra összpontosítva a portugál online platform több mint 20.000 non-food terméket kínál, így például professzionális konyhai felszereléseket, kültéri eszközöket és berendezéseket, tisztítószereket, irodaszereket és multimédia eszközöket.

A kínálatban olyan harmadik fél által forgalmazott termékek is megjelennek, amelyeket a forgalmazó közvetlenül kezel és küld el a megrendelőknek. A kínálat teljes Portugáliát (a portugál szárazföldet) lefedi, így a MAKRO az ország még több részébe jut el. A digitális üzletág intenzív bővítése a METRO sCore növekedési stratégiájának egyik célkitűzése.

„Ez az innovatív nagykereskedelmi projekt mérföldkő a MAKRO Portugal omnichannel-stratégiájában, amely a digitális térben való jelenlétünket erősíti és ezzel kapcsolatos szakértelmünket tovább növeli. Az új platform egy szélesebb vásárlóbázis felé nyit, miközben termékpalettánkat a HoReCa szegmens sajátosságait és igényeit figyelembe véve bővíti ” – mondta el David Antunes, a Makro Portugal vezérigazgatója.

Metro AG

Kapcsolódó cikkeink