Már Pepsi-kólát is készíthetünk magunknak otthon
A világ vezető szódagépgyártója, a SodaStream tavaly kezdte meg a PepsiCo szörpök forgalmazását négy európai országban, Norvégiában, Svédországban, Németországban és Franciaországban. A vállalat idén folytatja az új ízek bevezetését olyan európai piacokon, mint például Ausztria, Olaszország, Szlovákia, Csehország, illetve Magyarország. A SodaStream szódavízkészítő gépekhez elérhető Pepsi szörpcsalád olyan népszerű ízeket foglal magában, mint a klasszikus Pepsi, a Pepsi Max, a 7up, 7upFree, a Mirinda és a Mirinda Light. Az új termékek már elérhetők a boltok polcain.
“Az ikonikus PepsiCo ízek bevezetése fontos mérföldövet jelent a SodaStream missziójában, amelynek célja, hogy úgy tegye elérhetővé a legjobb ízeket a vásárlók számára, hogy közben óvja a Földünket”
– emelte ki Eyal Shohat, a SodaStream vezérigazgatója. “Ezzel a lépéssel a SodaStream felhasználók képesek lesznek kényelmesen, otthon elkészíteni a kedvenc Pepsi üdítőjüket a SodaStream szénsavasvíz készítő gépekkel és a többszörhasználatos szénsavasító palackjaival.
“Elnézve a SodaStream gyorsuló növekedését, nagy örömmel tekintünk ezeknek az erős márkáknak az összekapcsolódására”
– hangsúlyozta Jim Andrew, a PepsiCo ügyvezető alelnöke, valamint a Beyond the Bottle és New Ventures üzletág vezetője. Hozzátette: a SodaStreammel közösen a műanyag hulladék csökkentéséért és egy élhetőbb jövőért dolgoznak. Az új PepsiCo szörpök bevezetése csak az első lépése ennek a közös utazásnak.
Kapcsolódó cikkeink
Versenyjogi aggályok merültek fel a Carlsberg és a Britvic megállapodás kapcsán
Versenyjogi aggályokra hivatkozva hivatalos vizsgálatot indított az Egyesült Királyság Verseny-…
Tovább olvasom >Pepsi Electric: Új ízzel és merész dizájnnal hódít a limitált Kiadás
A Pepsi 2024 augusztusában egy merész újítással jelentkezett: bemutatták a…
Tovább olvasom >A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >