Már online is rendelhető az Áldomás termékcsalád
Újabb mérföldkőhöz érkezett a prémium kategóriás magyar élelmiszereket összefogó Áldomás közösségi márka, hiszen mostantól már online is rendelhetők a termékek, valamint elérhető a márka közösségi oldala is. A fokozott online jelenlét célja a hazai vásárlóközönség bővítése, a termékcsalád népszerűsítése, illetve a termelők számára egy újabb értékesítési csatorna biztosítása.
A folyamatosan – hazai és határon túli magyar termelők áruival egyaránt – bővülő termékpalettából első körben 32, magas beltartalmi értékkel rendelkező, GMO- és mesterséges ízfokozóktól mentes termék érhető el a webáruház kínálatában. A hazai egészségtudatos fogyasztók számára többek között olajok, őrlemények, valamint tészták érhetők el, míg a márka hivatalos közösségi oldalán recepteket, az egészséges életmódhoz kapcsolódó cikkeket és tanácsokat olvashatnak az érdeklődők.
– Fontos mérföldkőhöz érkezett az Áldomás márkánk, hiszen míg tavaly a fogyasztói igények feltérképezésére, a portfólió kialakítására, illetve a termékek pozicionálására helyeztük a hangsúlyt, addig az idei év második felétől az értékesítési csatornák kibővítése, valamint a konkrét célpiacok elérése kerül előtérbe – mondta Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója.
Az Áldomás webáruház a termelők számára olyan értékesítési csatornát biztosít, amely egyfelől lehetővé teszi a vásárlóközönség folyamatos bővülését – és így a bevételek növekedését –, másrészt a fogyasztói visszajelzések összegzését.
Az online értékesítést a jövőben a külpiacokra is kiterjesztik, a helyi disztribútorok által üzemeltetett webáruházakon keresztül, ezáltal is elősegítve a prémium kategóriás magyar élelmiszerek nemzetközi sikereit. //
Kapcsolódó cikkeink
GfK: átalakulás a kereskedelemben
A koronavírus eredményeként hozott kijárási korlátozások hatással vannak valamennyi kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Nemzetközi exportsikerek kapujában a magyar vállalkozások
A Magyar Nemzeti Kereskedőház a tavalyi sikerekre való tekintettel, illetve…
Tovább olvasom >Regionálisan gondolkozik az MNKH – Lehetőségek az egységes gazdasági térben
Regionális szintű, határokon átívelő együttműködéssel nagy gazdasági potenciál szabadítható fel…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >