Már nyolcan csatlakoztak az önkéntes élelmiszerjelölési rendszerhez
Az FMCG-szektor nyolc multinacionális nagyvállalata a Coca-Cola, a Danone, a Kraft Foods, a Kellogg's, a Mars, a Nestlé, a Pepsico és az Unilever itthon is részletes tápanyag információkat nyújt termékei címkéin.A rendszerhez csatlakozott cégek készítményeik csomagolásán a mostaninál
teljesebb formában tüntetik fel a jövőben a tápanyag-információkat:
az egy adagra vetített energia (kilokalória) tartalmat vagy hosszabb
változatban az energia, cukor, zsír, telített zsírsav és nátrium mennyiséget,
illetve azt, hogy ezek a tápanyagok egy felnőtt napi tápanyagszükségletének
hány százalékát teszik ki. Ezt az értéket nevezik magyarul INBÉ-nek, azaz
Irányadó Napi Beviteli Értéknek, ami nemzetközi ajánlások szerint napi 2000
kilokalória. .
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >