Már nem vonzó a cseh pláza építés
A globális ingatlan tanácsadó DTZ szerint vége a retail arany korszakának Csehországban, a kiskereskedelmi piac Prágában és Csehország más városaiban is telítődött.Lecsengett tehát az az időszak,
amikor bármihez fogtak is a fejlesztők, az meghozta a sikert,
s pontosan ezért Csehország helyett, egyre többen
fedezik fel az Ukrajna, Oroszország és Románia
által nyújtott lehetőségeket, ahol a
fogyasztási javak iránti kereslet nagyon nagy, s ezért
nagy potenciált hordoz magában.
A DTZ cseh retail
ágazati vezetője szerint a terjeszkedés lassulása
megfigyelhető több bérlő esetében is, a vidéki
bevásárló központban problémákkal
küzdenek a kereskedők, mivel a másodlagos városok
esetében az átlag keresetek elmaradnak a Prágában
tapasztalhatótól, így csökkentve a
fizetőképes keresletet.
Elemzők szerint a jövő a
gasztronómiai fejlesztéseké, a Burger King és
a Starbucks most veti meg a lábát Csehországban,
de más kereskedelmi szereplők, például a
Praktiker barkácslánc is hiányzik még az
országból.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >