Már nem vonzó a cseh pláza építés
A globális ingatlan tanácsadó DTZ szerint vége a retail arany korszakának Csehországban, a kiskereskedelmi piac Prágában és Csehország más városaiban is telítődött.Lecsengett tehát az az időszak,
amikor bármihez fogtak is a fejlesztők, az meghozta a sikert,
s pontosan ezért Csehország helyett, egyre többen
fedezik fel az Ukrajna, Oroszország és Románia
által nyújtott lehetőségeket, ahol a
fogyasztási javak iránti kereslet nagyon nagy, s ezért
nagy potenciált hordoz magában.
A DTZ cseh retail
ágazati vezetője szerint a terjeszkedés lassulása
megfigyelhető több bérlő esetében is, a vidéki
bevásárló központban problémákkal
küzdenek a kereskedők, mivel a másodlagos városok
esetében az átlag keresetek elmaradnak a Prágában
tapasztalhatótól, így csökkentve a
fizetőképes keresletet.
Elemzők szerint a jövő a
gasztronómiai fejlesztéseké, a Burger King és
a Starbucks most veti meg a lábát Csehországban,
de más kereskedelmi szereplők, például a
Praktiker barkácslánc is hiányzik még az
országból.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >