Már nem lehet új előfizetést kötni a Tesco Mobile-nál
Már nem lehet új előfizetést kötni péntektől a Tesco Mobile-nál, április 5-től a szolgáltatás átadásáig pedig nem lehet majd egyenlegfeltöltést vásárolni a meglévő feltöltőkártyás tarifákhoz – derül ki a kereskedelmi lánc honlapján közzétett tájékoztatóból.
A leírás szerint a Tesco Mobile ügyfelei automatikusan a Vodafone-hoz kerülnek, csak egyes szolgáltatások frissítésére van szükség. A szolgáltatóváltás április 6. és 16. között történik, ezt követően a hang- és SMS-szolgáltatás használatához semmit nem kell tenni, viszont szükség van az internet, MMS és hangposta beállítások frissítésére, amiről az ügyfelek SMS-ben a változatlanul megmaradó telefonszámukra kapnak tájékoztatást.
A szolgáltatóváltás után egyes tarifák továbbra is elérhetők maradnak, bizonyos opciók és feltételek ugyanakkor megszűnnek.
A szolgáltatás igénybevételének feltételei egyoldalú szerződésmódosítással változnak, így a hatósági szabályozás értelmében az ügyfél – számára hátrányos változások esetén – azonnali hatállyal felmondhatja a szerződést az értesítés kézhez vételét követő 15 napon belül.
Egy tavalyi jogszabálymódosítás értelmében kártyás előfizetés megszűnésekor a szolgáltatók a fel nem használt összeget kérésre kötelesek lesznek visszafizetni az ügyfélnek.
A Tesco Mobile 2012 márciusában kezdte meg működését, a vállalatot a Tesco Globál Áruházak Zrt. és a Vodafone Magyarország alapította 50-50 százalékos részesedéssel. A cég virtuális mobilszolgáltatóként működik, saját hálózati infrastruktúrával nem rendelkezik, a szolgáltatásnyújtáshoz a Vodafone hálózatát bérli. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >Februárban kezdődik a hazai dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre több ezer tonna magyar termesztésű görögdinnyével…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >