Már nem lehet új előfizetést kötni a Tesco Mobile-nál
Már nem lehet új előfizetést kötni péntektől a Tesco Mobile-nál, április 5-től a szolgáltatás átadásáig pedig nem lehet majd egyenlegfeltöltést vásárolni a meglévő feltöltőkártyás tarifákhoz – derül ki a kereskedelmi lánc honlapján közzétett tájékoztatóból.
A leírás szerint a Tesco Mobile ügyfelei automatikusan a Vodafone-hoz kerülnek, csak egyes szolgáltatások frissítésére van szükség. A szolgáltatóváltás április 6. és 16. között történik, ezt követően a hang- és SMS-szolgáltatás használatához semmit nem kell tenni, viszont szükség van az internet, MMS és hangposta beállítások frissítésére, amiről az ügyfelek SMS-ben a változatlanul megmaradó telefonszámukra kapnak tájékoztatást.
A szolgáltatóváltás után egyes tarifák továbbra is elérhetők maradnak, bizonyos opciók és feltételek ugyanakkor megszűnnek.
A szolgáltatás igénybevételének feltételei egyoldalú szerződésmódosítással változnak, így a hatósági szabályozás értelmében az ügyfél – számára hátrányos változások esetén – azonnali hatállyal felmondhatja a szerződést az értesítés kézhez vételét követő 15 napon belül.
Egy tavalyi jogszabálymódosítás értelmében kártyás előfizetés megszűnésekor a szolgáltatók a fel nem használt összeget kérésre kötelesek lesznek visszafizetni az ügyfélnek.
A Tesco Mobile 2012 márciusában kezdte meg működését, a vállalatot a Tesco Globál Áruházak Zrt. és a Vodafone Magyarország alapította 50-50 százalékos részesedéssel. A cég virtuális mobilszolgáltatóként működik, saját hálózati infrastruktúrával nem rendelkezik, a szolgáltatásnyújtáshoz a Vodafone hálózatát bérli. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >Egy kattintás a boldogságért: tízből kilenc magyar impulzusvásárló
A magyarok ötöde vásárol rendszeresen olyan terméket, amit előre nem…
Tovább olvasom >