Már napi húszezer csomaggal tudják gyártani a különleges, magyar granolákat
A mentes termékek iránti kereslet mind Magyarországon, mind világszinten egyre nő, de még mindig sok esetben kell kompromisszumos megoldást kötniük fogyasztóknak, ha ízről vagy összetevőkről van szó. A magyar Hester’s Life erre a piacra hozott egyedülálló megoldást különleges granoláival és reggeliző pelyheivel. A 2016-ban indított vállalkozást kitartó munkával egy profitábilis, a nemzetközi piacra is szállító céggé fejlesztették az alapítók.
Napi 20 ezer termék
A Hester’s Life 800 négyzetméteres üzemében az ország egyik legnagyobb, 32 fejes kombinációs automata csomagológépe dolgozik, mely komplex, több összetevős termékek pontos előállítására és csomagolására szolgál. Naponta, egy műszakban akár 20.000 db több összetevős termék gyártására is képes, itt születik többek között a Great Taste-díjas Salty Pecan zabkása és Chocolate granola, illetve a Cinnamon és Girlpower granola is. A termékekkel egyre szélesebb réteghez is eljutnak, a magyarországi külföldi tulajdonú hiper-és szupermarketek 90 százalékában már kaphatóak a Hester’s Life finomságai – ott vannak a Tesco, az Interspar, a DM, a Rossmann és a Müller üzleteiben, de népszerűek a kisebb bio-nagykereskedésekben és delikátboltokban is, 2022-re pedig a tradicionális, magyar láncokkal is szeretnének partneri együttműködést kötni.
Magyar siker, külföldi terjeszkedés
A Hester’s Life-ot 2016-ben indította Porkoláb Eszter és Kráml Dávid. A kezdetekben egy fő foglalkozott a gyártással, de hamar kiderült, hogy rést találtak a piacon: az árbevételüket évről évre sokszorozni tudták, és ezzel együtt beindultak a fejlesztések is. Jelenleg csak a veszprémi gyárban 24 alkalmazott dolgozik. A koronavírus nem tudta megtorpanásra kényszeríteni a céget, és a tavalyi év üzleti forgalmát az idei év harmadik negyedévére tervezik elérni.
„2016-ban indultunk, sok kísérletezéssel és próbagyártásokkal. 2017-ben 5 millió forint forgalommal zártuk az első évet, majd ezt megtízszereztük 2018-ban, 2020-ban 270 millió forinttal zártunk, idén pedig előre láthatólag 400 milliós forgalommal fejezzük be az évet. Az idei évben ez több mint 800 ezer darab terméket jelent.” – mondja Kráml Dávid, alapító és ügyvezető igazgató.
“Idén 400 millió forint a tervezett éves árbevételünk, ez közel 50 százalékos növekedés a tavalyi évhez képest” – mondja Porkoláb Eszter.
A Hester’s Life termékei már nem csak Magyarországon, hanem a szomszédos régiókban is kaphatóak, illetve 2021-ben a skandináv országokban is jelentős partnerséget sikerült kötni.
“A Hester’s Life termékek bizonyítékot jelentenek, hogy egy hozzáadott cukormentes, gyümölccsel készülő granola vagy zabkása is bírhat akkora élvezeti értékkel, mint a nem mentes reggelizőpelyhek. Missziónk, hogy olyan reggelit készítsünk a mindennapokra, amely nem csak a reggelizés szokását népszerűsíti, de emellett támogatja a fenntartható és egészséges táplálkozást” – mondja Porkoláb Eszter alapító és dietetikus. „Szeretnénk, hogy minél több emberhez eljusson az üzenetünk országhatárainkon túl is – miszerint a tudatos és egészséges táplálkozás oltárán nem szükséges feláldozni az ízeket és ételeink élvezeti értékét.”
Kapcsolódó cikkeink
Folyik a meccs pehelysúlyban
Bár a hazai „árdagály” visszahúzódik, a cereália világpiaci kitettsége –…
Tovább olvasom >A Kellogg CEO-ja szerint a szegények egyenek csak müzlit vacsorára?
„Müzlit vacsorázni mostanában nagyon trendi, és arra számítunk, hogy a…
Tovább olvasom >Szelet, nem szelet…
Szeletekben jobban kivédte eddig a cereália az infláció okozta kereslet-visszaesést,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >