Már most félig megtelt a Sirha Budapest
A nemzetközi élelmiszeripari és HoReCa szakkiállítás 2022. március 22–24. között várja majd a közép-kelet-európai régió szakembereit a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központ megújult területén!
A kiállításra júniusban indult a jelentkezési időszak, és habár még mintegy fél év van hátra, hogy a kiállítói standok felépüljenek és a pavilonok megteljenek szakemberekkel, a kiállítási területnek már több mint a felét lefoglalták a résztvevő cégek, köztük olyan ismert nevekkel, mint METRO Kereskedelmi Kft., BA-HA-MA’S Kft., Kotányi Hungaria Kft., Eisberg Hungary Kft., Upfield Hungary Kft., Unilever Magyarország Kft., M-Gel Hungary Kft., König-Units Kft., Nektár Kft. – Aromitalia, Latinum Zrt. és Ireks Stamag Kft. Ez nem is meglepő, hiszen kiállítás jövőre különösen erős szakmai programkínálattal várja a látogatókat.
A legizgalmasabb eseménynek egyértelműen a Bocuse d’Or Európai Döntője ígérkezik, mely 2016 után tér vissza a Sirha Budapestre. A kontinentális megmérettetésén Európa legjobb séfjei mérik össze tudásukat, és a 24 fős zsűri előtt dől el, hogy kik képviselik majd Európát a lyoni világdöntőn. Az európai döntő a selejtezősorozat legnézettebb eseménye, ahonnan a legtöbb séf juthat be a világdöntő versenykonyháiba.
A programnak köszönhetően a szakkiállítás a nemzetközi figyelem középpontjába kerül, így a versenyre idelátogató külföldi séfek, éttermesek, gasztronómiai szakemberek megismerhetik a Sirha Budapest kínálatát is.
Persze a 2022-es programkínálatban ismét megjelennek az olyan világszínvonalú egésznapos versenyek, mint a Sirha Budapest Desszert Verseny vagy a Közétkeztetési Szakácsverseny.
A legfontosabb szerepe a kiállításnak ugyanakkor a tapasztalatmegosztás, hiszen az elmúlt időszakot követően minden vállalkozás számára elengedhetetlen a piaci információk, trendek és jó gyakorlatok megismerése. Ezekre a versenyek mellett a háromnapos konferenciaprogram biztosít majd lehetőséget, amely az újrakezdés problémáira, az új piaci helyzet kihívásaira és a munkaerőhelyzetre fókuszál majd, olyan más aktualitások mellett, mint a közétkeztetés új tendenciái vagy a fenntartható vendéglátás. Üzletkötésre pedig a kiállítók személyes felkeresése mellett az Enterprise Europe Network és a PRIMOM Alapítvány találkozói nyújtanak majd lehetőséget.
Tekintettel arra, hogy a Sirha Budapest egy nemzetközi találkozóhely a szervezők nagy hangsúlyt fektetnek a résztvevők egészségére, ezért átfogó higiéniai szabályok kerülnek bevezetésre. Mindemellett a kiállítás virtuális formában is várja majd a szakembereket, így azok a kiállítók, akik úgy döntenek, hogy itt is részt vesznek, egy időben adhatnak információt és letölthető anyagokat termékeikről és szolgáltatásaikról az érdeklődőknek, a chat funkció segítségével, pedig akár írás vagy videóbeszélgetés formájában tárgyalhatnak is.
A Sirha Budapestre már zajlik a jelentkezés, sőt, aki november 30-ig jelzi részvételi szándékát a szervezőknek, az 10% helydíjkedvezménnyel csatlakozhat a korábban említett cégek mellé. A jelentkezés feltételeiről és magáról a kiállításról bővebb információ a www.sirha-budapest.com weboldalon található.
A kiállítás kiemelt szakmai partnere a METRO, kiemelt médiatámogatója a Trade magazin. (x)
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >Az Unilever 75 millió euró értékben fektet be Nyírbátorban
Új termékkategória és világszerte ismert szépségápolási márkák gyártási tevékenységét hozza…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irány a haszonjárműveknél: a Transporter és az ID. Buzz formabontó újdonságai
A Volkswagen Transporter hetedik generációja újraértelmezi a klasszikus haszonjármű fogalmát,…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >