Már most félig megtelt a Sirha Budapest
A nemzetközi élelmiszeripari és HoReCa szakkiállítás 2022. március 22–24. között várja majd a közép-kelet-európai régió szakembereit a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központ megújult területén!
A kiállításra júniusban indult a jelentkezési időszak, és habár még mintegy fél év van hátra, hogy a kiállítói standok felépüljenek és a pavilonok megteljenek szakemberekkel, a kiállítási területnek már több mint a felét lefoglalták a résztvevő cégek, köztük olyan ismert nevekkel, mint METRO Kereskedelmi Kft., BA-HA-MA’S Kft., Kotányi Hungaria Kft., Eisberg Hungary Kft., Upfield Hungary Kft., Unilever Magyarország Kft., M-Gel Hungary Kft., König-Units Kft., Nektár Kft. – Aromitalia, Latinum Zrt. és Ireks Stamag Kft. Ez nem is meglepő, hiszen kiállítás jövőre különösen erős szakmai programkínálattal várja a látogatókat.
A legizgalmasabb eseménynek egyértelműen a Bocuse d’Or Európai Döntője ígérkezik, mely 2016 után tér vissza a Sirha Budapestre. A kontinentális megmérettetésén Európa legjobb séfjei mérik össze tudásukat, és a 24 fős zsűri előtt dől el, hogy kik képviselik majd Európát a lyoni világdöntőn. Az európai döntő a selejtezősorozat legnézettebb eseménye, ahonnan a legtöbb séf juthat be a világdöntő versenykonyháiba.
A programnak köszönhetően a szakkiállítás a nemzetközi figyelem középpontjába kerül, így a versenyre idelátogató külföldi séfek, éttermesek, gasztronómiai szakemberek megismerhetik a Sirha Budapest kínálatát is.
Persze a 2022-es programkínálatban ismét megjelennek az olyan világszínvonalú egésznapos versenyek, mint a Sirha Budapest Desszert Verseny vagy a Közétkeztetési Szakácsverseny.
A legfontosabb szerepe a kiállításnak ugyanakkor a tapasztalatmegosztás, hiszen az elmúlt időszakot követően minden vállalkozás számára elengedhetetlen a piaci információk, trendek és jó gyakorlatok megismerése. Ezekre a versenyek mellett a háromnapos konferenciaprogram biztosít majd lehetőséget, amely az újrakezdés problémáira, az új piaci helyzet kihívásaira és a munkaerőhelyzetre fókuszál majd, olyan más aktualitások mellett, mint a közétkeztetés új tendenciái vagy a fenntartható vendéglátás. Üzletkötésre pedig a kiállítók személyes felkeresése mellett az Enterprise Europe Network és a PRIMOM Alapítvány találkozói nyújtanak majd lehetőséget.
Tekintettel arra, hogy a Sirha Budapest egy nemzetközi találkozóhely a szervezők nagy hangsúlyt fektetnek a résztvevők egészségére, ezért átfogó higiéniai szabályok kerülnek bevezetésre. Mindemellett a kiállítás virtuális formában is várja majd a szakembereket, így azok a kiállítók, akik úgy döntenek, hogy itt is részt vesznek, egy időben adhatnak információt és letölthető anyagokat termékeikről és szolgáltatásaikról az érdeklődőknek, a chat funkció segítségével, pedig akár írás vagy videóbeszélgetés formájában tárgyalhatnak is.
A Sirha Budapestre már zajlik a jelentkezés, sőt, aki november 30-ig jelzi részvételi szándékát a szervezőknek, az 10% helydíjkedvezménnyel csatlakozhat a korábban említett cégek mellé. A jelentkezés feltételeiről és magáról a kiállításról bővebb információ a www.sirha-budapest.com weboldalon található.
A kiállítás kiemelt szakmai partnere a METRO, kiemelt médiatámogatója a Trade magazin. (x)
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Lengyel kormányfőhelyettes: az EU-Mercosur együttműködési szerződés veszélyezteti a lengyel mezőgazdaságot
Az Európai Unió és a dél-amerikai Mercosur szabadkereskedelmi övezet tagállamai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >