Már minden tizedik eladott szénsavas kalóriaszegény
A szénsavas üdítők iránti kereslet nem változott érdemben az elmúlt években, a magyar boltokban jelenleg évente mintegy 110 milliárd forint értékben fogy ezekből a termékekből.
Világtendencia az egészségmegőrzés szerepének felértékelődése, portfóliónkkal mi is ezt az igényt szeretnénk kielégíteni. A Coca-Cola Magyarország ennek megfelelően ma már több mint 40-féle terméket kínál a kereskedőknek és a fogyasztóknak. Folyamatosan bővül például az alacsony kalóriatartalmú termékek iránti kereslet, ma már a teljes szénsavas üdítőital-piac több mint 10 százalékát ilyen termékek adják. Az utóbbi években felerősödött az újdonságok, új ízek iránti igény is. Fanta márkánkon belül ezért a hagyományos narancs- és citromízeken túl tavaly óta távoli országokból érkezett ízvariációkkal is bemutatkozunk.
Összességében egyébként nincs jelentős eltérés a magyar és a nemzetközi trendek között, de természetesen vannak kifejezetten a hazai piacra fejlesztett termékek, főleg a magyarok által közkedvelt ízek miatt. Ilyen például a Fanta Vadmálna – hiszen a málnaíz nagyon közkedvelt itthon.
Folyamatosan végzünk piackutatásokat, figyelemmel kísérjük a magyar piac igényeit, fogyasztói preferenciáit, és ezeknek megfelelően döntünk az újdonságok bevezetéséről. Célunk az, hogy folyamatosan bővítsük széles és kiváló minőségű termékválasztékunkat. A tervezés során figyelembe vesszük a vállalat nemzetközi újításait, kampányait, a magyar fogyasztói igényeket, és ennek megfelelően hozzuk meg a döntést.
Az idén áprilisban bevezetett, elsősorban a férfiaknak szánt Coke Zeróval a lehetetlen lehetségessé vált. Az eredeti Coca-Cola ízű, ám cukor- és kalóriamentes termék komoly lendületet adott a stagnáló szénsavas üdítőital-piacnak.
2008 júliusában egy olyan kampányt is útjára indítottunk, amelyben az eredeti Coca-Cola üdítő egyedülálló és frissítő ízvilágát állítjuk a középpontba. A kampányban elsősorban a termék kiváló összetételét és minőségét hangsúlyozzuk, amely 1886 óta hozzáadott tartósítószer és mesterséges aroma nélkül készül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >