Már minden tizedik eladott szénsavas kalóriaszegény
A szénsavas üdítők iránti kereslet nem változott érdemben az elmúlt években, a magyar boltokban jelenleg évente mintegy 110 milliárd forint értékben fogy ezekből a termékekből.
Világtendencia az egészségmegőrzés szerepének felértékelődése, portfóliónkkal mi is ezt az igényt szeretnénk kielégíteni. A Coca-Cola Magyarország ennek megfelelően ma már több mint 40-féle terméket kínál a kereskedőknek és a fogyasztóknak. Folyamatosan bővül például az alacsony kalóriatartalmú termékek iránti kereslet, ma már a teljes szénsavas üdítőital-piac több mint 10 százalékát ilyen termékek adják. Az utóbbi években felerősödött az újdonságok, új ízek iránti igény is. Fanta márkánkon belül ezért a hagyományos narancs- és citromízeken túl tavaly óta távoli országokból érkezett ízvariációkkal is bemutatkozunk.
Összességében egyébként nincs jelentős eltérés a magyar és a nemzetközi trendek között, de természetesen vannak kifejezetten a hazai piacra fejlesztett termékek, főleg a magyarok által közkedvelt ízek miatt. Ilyen például a Fanta Vadmálna – hiszen a málnaíz nagyon közkedvelt itthon.
Folyamatosan végzünk piackutatásokat, figyelemmel kísérjük a magyar piac igényeit, fogyasztói preferenciáit, és ezeknek megfelelően döntünk az újdonságok bevezetéséről. Célunk az, hogy folyamatosan bővítsük széles és kiváló minőségű termékválasztékunkat. A tervezés során figyelembe vesszük a vállalat nemzetközi újításait, kampányait, a magyar fogyasztói igényeket, és ennek megfelelően hozzuk meg a döntést.
Az idén áprilisban bevezetett, elsősorban a férfiaknak szánt Coke Zeróval a lehetetlen lehetségessé vált. Az eredeti Coca-Cola ízű, ám cukor- és kalóriamentes termék komoly lendületet adott a stagnáló szénsavas üdítőital-piacnak.
2008 júliusában egy olyan kampányt is útjára indítottunk, amelyben az eredeti Coca-Cola üdítő egyedülálló és frissítő ízvilágát állítjuk a középpontba. A kampányban elsősorban a termék kiváló összetételét és minőségét hangsúlyozzuk, amely 1886 óta hozzáadott tartósítószer és mesterséges aroma nélkül készül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >