Már lehet pályázni a külpiaci kereskedelemfejlesztésre
Idén tizenegy jogcímre lehet támogatási igényt benyújtani, ezek között új elem a konkrét árucsoportra vagy adott célországra vonatkozó, komplex marketingterv megvalósítását célzó program.A magyar befektetésösztönzési
és kereskedelemfejlesztési ügynökség
által meghirdetett, kezelt és finanszírozott
pályázati rendszer keretében támogatás
a hazai és uniós cégeknek és szakmai
szervezeteknek egyaránt adható. Az ITD Hungary
közleménye szerint feltétel, hogy a termelés
vagy szolgáltatás Magyarországon történjen,
a vállalat székhelye lehet az unió bármely
országában. A támogatott egyesület,
szövetség esetleg költségvetési
intézmény azonban csak hazai szervezet lehet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >