Már lehet pályázni a külpiaci kereskedelemfejlesztésre
Idén tizenegy jogcímre lehet támogatási igényt benyújtani, ezek között új elem a konkrét árucsoportra vagy adott célországra vonatkozó, komplex marketingterv megvalósítását célzó program.A magyar befektetésösztönzési
és kereskedelemfejlesztési ügynökség
által meghirdetett, kezelt és finanszírozott
pályázati rendszer keretében támogatás
a hazai és uniós cégeknek és szakmai
szervezeteknek egyaránt adható. Az ITD Hungary
közleménye szerint feltétel, hogy a termelés
vagy szolgáltatás Magyarországon történjen,
a vállalat székhelye lehet az unió bármely
országában. A támogatott egyesület,
szövetség esetleg költségvetési
intézmény azonban csak hazai szervezet lehet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >