Már lehet pályázni a külpiaci kereskedelemfejlesztésre
Idén tizenegy jogcímre lehet támogatási igényt benyújtani, ezek között új elem a konkrét árucsoportra vagy adott célországra vonatkozó, komplex marketingterv megvalósítását célzó program.A magyar befektetésösztönzési
és kereskedelemfejlesztési ügynökség
által meghirdetett, kezelt és finanszírozott
pályázati rendszer keretében támogatás
a hazai és uniós cégeknek és szakmai
szervezeteknek egyaránt adható. Az ITD Hungary
közleménye szerint feltétel, hogy a termelés
vagy szolgáltatás Magyarországon történjen,
a vállalat székhelye lehet az unió bármely
országában. A támogatott egyesület,
szövetség esetleg költségvetési
intézmény azonban csak hazai szervezet lehet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >