Már lehet pályázni a külpiaci kereskedelemfejlesztésre
Idén tizenegy jogcímre lehet támogatási igényt benyújtani, ezek között új elem a konkrét árucsoportra vagy adott célországra vonatkozó, komplex marketingterv megvalósítását célzó program.A magyar befektetésösztönzési
és kereskedelemfejlesztési ügynökség
által meghirdetett, kezelt és finanszírozott
pályázati rendszer keretében támogatás
a hazai és uniós cégeknek és szakmai
szervezeteknek egyaránt adható. Az ITD Hungary
közleménye szerint feltétel, hogy a termelés
vagy szolgáltatás Magyarországon történjen,
a vállalat székhelye lehet az unió bármely
országában. A támogatott egyesület,
szövetség esetleg költségvetési
intézmény azonban csak hazai szervezet lehet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >