Már lehet pályázni a külpiaci kereskedelemfejlesztésre
Idén tizenegy jogcímre lehet támogatási igényt benyújtani, ezek között új elem a konkrét árucsoportra vagy adott célországra vonatkozó, komplex marketingterv megvalósítását célzó program.A magyar befektetésösztönzési
és kereskedelemfejlesztési ügynökség
által meghirdetett, kezelt és finanszírozott
pályázati rendszer keretében támogatás
a hazai és uniós cégeknek és szakmai
szervezeteknek egyaránt adható. Az ITD Hungary
közleménye szerint feltétel, hogy a termelés
vagy szolgáltatás Magyarországon történjen,
a vállalat székhelye lehet az unió bármely
országában. A támogatott egyesület,
szövetség esetleg költségvetési
intézmény azonban csak hazai szervezet lehet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >