Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a PENNY és a MUNCH
Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas vármegyékben is elérhető a PENNY üzleteiben a Munch egyre népszerűbb élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc összesen már 97 boltjában kaphatók kedvezményes élelmiszercsomagok.
Az üzletlánc és az online platform célja, hogy együttes erővel vegyék fel a harcot az élelmiszer-pazarlás ellen. A 2023 tavaszán indult együttműködés már most jelentős eredményeket tud felmutatni: a több mint 10 000 muncholó eddig közel 30 000 csomagot mentett meg, több mint 90 millió forint értékben. A PENNY üzletekben kétféle Munch-csomagból választhatnak a vásárlók: zöldség-gyümölcs és vegyes meglepetés termékekből összeállítotthoz juthatnak hozzá minimum 50 százalékos kedvezménnyel. A csomagok népszerűségét és a vásárlók elégedettségét mi sem bizonyítja jobban, hogy a Munch ételmentő közösség Facebook csoportjaiban eddig közel 1,6 millió felhasználóhoz jutottak el a bejegyzések.
Az érdeklődők a Munch alkalmazáson vagy weboldalon keresztül vásárolhatják meg a meglepetéscsomagokat, amiket aztán egy előzetesen megadott idősávban vehetnek át a kijelölt PENNY üzletben. A csomagokba rövid lejárati idejű vagy fogyasztásra még teljes mértékben alkalmas, de nem szabványos külalakú termékek kerülnek a kiemelkedően kedvezményes árért.
„Büszkék vagyunk rá, hogy egyre inkább haladunk a kitűzött fenntarthatósági törekvéseink felé, hiszen így még több terméket menthetünk meg a kidobástól. Már korábban elindítottuk a Girbe-gurba fantázianevű termékeink értékesítését, így a külsőre nem tökéletes, ám minőségre kiváló beltartalmú zöldségeket és gyümölcsöket vásárlóink kedvezményes áron szerezhetik be. Ennek tökéletes kiegészítője a Munch, hiszen így több pénz marad a magyar háztartások zsebében és kevesebb étel végzi a szemetesben”
– nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
„A PENNY-vel való stratégiai partnerség nemcsak a Munch-nak jelent egy újabb szintet, hanem egy kiváló példa arra, hogy a kis-kereskedelmi szektor hogyan járulhat hozzá egy fenntarthatóbb jövőt kínáló változáshoz. Külön örülünk, hogy a csatlakozott üzletek nagy része Budapesten kívül található, így a Munch országos partnerhálózatát tudjuk az együttműködéssel jelentősen erősíteni”
– nyilatkozta Perepelica Kirill a Munch társalapítója.
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >