Már korábban is szorgalmazták a kereskedők a cafeteria készpénzesítését
A kereskedelem szereplői jól járhatnak, ha a cafeteriajuttatások készpénzzé változnak – írja a Népszabadság nyomán a hirado.hu.
Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára a lapnak elmondta: nekik eddig is az volt az érdekük, hogy a cafeteria rendszere minél szélesebb körű és minél rugalmasabb legyen.
Ha szabadon elkölthető készpénzzé alakítják, az egyik legvonzóbb költési helyszín vélhetően épp a kereskedelem lesz – véli a főtitkár.
Fata László cafeteria-szakértő azt mondta: a jövő évi bértervezést egyelőre nem nehezíti a bizonytalanság.
A várható változások után viszont másképp kell megközelíteni azokat a célokat, amelyeket a cégek a cafeteria révén – például a sportolás támogatásával – egyébként el akarnak érni: mint a kollégák rekreációja, rendszeres egészségügyi felülvizsgálata, vagy a betegségmegelőzés.
Hankó Zoltán, a Magyar Gyógyszerészi Kamara elnöke a Népszabadságnak a témában úgy nyilatkozott: a gyógyszertárak még nem tudják milyen és mekkora kárt okoz majd a tervezett átalakítás. A napokban mérik fel, hogy pontosan mire számíthatnak és konzultálnak az egészségpénztárakkal is – tette hozzá. (hirado.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Eltérően értelmezi a versenyhivatal vizsgálatainak eredményeit a kereskedelmi szövetség és a versenyhatóság
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) szerint a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)…
Tovább olvasom >A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >Az OKSZ értékelése az élelmiszer inflációról
„Az élelmiszerek vártnál nagyobb (éttermi árak nélkül is 4,6 százalékos)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Csak egyszerű alapanyagokból! Vágod? – A nap videója
Főleg tofu és uborka. De ahogy tálalják… Persze késkezelésből azért…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >