Már kapható Európában az első KitKat, amelybe a Nestlé Income Accelerator programból származó kakaó került
Bevezette a Nestlé az európai piacokra az első olyan KitKat szeletet, amely a vállalat akcelerátor-programjában részt vevő farmercsaládok által termesztett kakaóval készült.
Az akcelerátor-program révén a KitKat célja a kakaótermesztéssel foglalkozó családok megélhetését támogatni, valamint a gyermekmunka kockázatát mérsékelni.
A program célja továbbá a jobb mezőgazdasági gyakorlatok előmozdítása, a nemek közötti egyenlőség előmozdítása, a kakaótermesztő családok ösztönzése arra, hogy gyermekeiket iskolába írassák, a helyes mezőgazdasági gyakorlatok alkalmazása, agrárerdészeti tevékenység folytatása, és a gazdálkodók jövedelemforrásainak diverzifikálása.
Családok támogatása
A Nestlé akcelerátor-programja eddig több mint 10ezer családot támogatott Elefántcsontparton, és idén Ghánára is kiterjeszti, így összesen 30ezer családot fog abba bevonni. Az évtized végére a Nestlé reményei szerint a program a Nestlé globális kakaóellátási láncában mintegy 160ezer kakaótermesztő családot fog elérni.
A KitKat „Breaks for Good” kiadása ebben a hónapban kerül forgalomba 27 európai országban, 2024 áprilisától pedig az Egyesült Királyságban. Ezen kívül a Nestlé egy limitált kiadású KitKat-et is bevezet, amely szintén a programtól származó 70%-os étcsokoládéval készül.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti speciális fehérjetermékeket előállító gyárát a Nestlé Németországban
A Rosbach vor der Höhe-i telephelyen a Nestlé Vitaflo üzletága…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Weboldal indításával támogatja a Nestlé a fogyókúrás szereket szedőket
A Nestlé egészségügyi részlege új online platformot indított a testsúlycsökkentő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >