Már javában tart a PENNY és Farkas Ricsi együttműködése
A PENNY Magyarország 2024-ben fontos mérföldkőhöz érkezett, hiszen együttműködésük Farkas Richárd séffel új irányokat nyitott meg a gasztronómia és a kiskereskedelem összefonódásában. A szakember a hazai alapanyagok iránti elkötelezettségével, innovatív megoldásaival és fenntartható szemléletével tökéletesen illeszkedik a diszkontlánc “Itthonról válogatva” filozófiájához.

Az üzletlánc számára kiemelt jelentőségű a hazai partnerekkel való együttműködés
Ricsi ismét bizonyította szakértelmét
A PENNY legutóbbi eseményén praktikus főzési tippekkel látta el a vendégeket, kézzelfoghatóvá téve a vállalat filozófiáját: hogyan lehet helyi alapanyagokból izgalmas, mindenki számára elérhető ételeket készíteni. Ugyanis az üzletlánc számára kiemelt jelentőségű a hazai partnerekkel való együttműködés, ami fenntarthatósági szempontból is előnyös, valamint a vásárlók számára is pénztárcabarát áron tudják biztosítani a minőségi, helyben termelt élelmiszereket. A vállalat célja, hogy a „termőföldről a polcokig” alapgondolat mentén olyan ellátási láncot hozzon létre, amely rövid, fenntartható és közvetlenül támogatja a hazai termelőket.
„Az első közös eseményünk a PENNY-vel fantasztikus élmény volt. Az elkészült fogások a jelenlévők aktív részvételével méltó módon szemléltették a hagyományos és a modern konyha találkozását, mindezt persze helyi alapanyagokból készítve. Útravalónak pedig néhány olyan gasztro-trükköt is megmutattam, amit a vendégek a mindennapi főzés során is könnyen hasznosíthatnak.”
– fogalmazott Farkas Richárd, a PENNY séfje.
Farkas Ricsi tökéletesen passzol a vállalat víziójához
A vidéki kifőzdéből induló szakember ma már országos hírnévnek örvend, és az elmúlt években Barcelona és Budapest csúcséttermeiben szerzett tapasztalatot. Az Őrségben töltött évek alatt különleges hangsúlyt fektetett a helyi alapanyagokra, a hagyományos receptek modern elkészítésére és a fenntarthatóságra. Nem véletlen, hogy a PENNY-vel való együttműködése egy olyan partnerség, ahol a minőség és a tradíció találkozik az innovációval.
„Stratégiai célunk, hogy erősítsük a kapcsolatot a hazai beszállítókkal, és biztosítsuk a vásárlóinknak a legjobb minőségű, helyi termékeket. Ricsi szakmai tudása és elkötelezettsége pedig tökéletesen támogatja a küldetésünket.”
– nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY Magyarország kommunikációs vezetője.
A PENNY számára a séffel való együttműködés egyértelműen hosszú távú elköteleződés, hiszen a hazai beszállítók támogatása és a minőségi magyar termékek népszerűsítése központi szerepet játszik a vállalat stratégiájában. Ricsi rendszeres jelenlétével, televíziós szerepléseivel és receptjeivel is inspirálja majd a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
Árzuhanás a paradicsomválasztékban és bőséges jégkrémkínálat a PENNY-ben
A nyár beköszöntével a PENNY szezonális termékekkel és árcsökkentésekkel várja…
Tovább olvasom >Rugalmas nyitvatartással és bővülő kínálattal készül a nyári szezonra a PENNY
A PENNY Magyarország a nyári hónapokban is a vásárlói igényekre…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >