Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el hazai és külföldi üzleteit, ám emögött egész éves munka áll. Idén már februárban megkezdődött a 2025-ös szezon előkészítése: a magyar termelők a kiskereskedelmi lánc számára mintegy 180-200 hektáron 600-700 ezer magot vetnek el, hogy nyárra több ezer tonna friss, lédús gyümölcs érjen be. Az első görögdinnyék általában júliusban érkeznek meg az áruházakba.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A vásárlói igényeket figyelembe véve a kínálatban nemcsak a klasszikus magos görögdinnye kap helyet, hanem fekete magszegény, mini, bébi és sárgahúsú változatok is. A szezon legintenzívebb időszakában a betakarítás és logisztika mintegy 500-600 embernek biztosít munkalehetőséget.
A Tesco nemcsak a magyar piacot látja el friss dinnyével, hanem a cseh és szlovák áruházakba is jut a hazai termésből, erősítve ezzel a magyar mezőgazdaság nemzetközi jelenlétét. //
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Kevesebb juh, drágább bárány
A KSH adatai szerint Magyarország juhállománya 846,8 ezer egyed volt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szegeden nyílt meg az ország első hibrid okosboltja
Szegeden nyílt meg csütörtökön az ország első hibrid okosboltja, a…
Tovább olvasom >Májusban csökkent a GKI konjunktúra indexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Az árréstop zökkenőmentes kivezetését segítő javaslatokat tesz az OKSZ
Az Országos Kereskedelmi Szövetség nemzetközi élelmiszer-kiskereskedelmi vállalkozásai a további bizonytalanság…
Tovább olvasom >