Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el hazai és külföldi üzleteit, ám emögött egész éves munka áll. Idén már februárban megkezdődött a 2025-ös szezon előkészítése: a magyar termelők a kiskereskedelmi lánc számára mintegy 180-200 hektáron 600-700 ezer magot vetnek el, hogy nyárra több ezer tonna friss, lédús gyümölcs érjen be. Az első görögdinnyék általában júliusban érkeznek meg az áruházakba.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A vásárlói igényeket figyelembe véve a kínálatban nemcsak a klasszikus magos görögdinnye kap helyet, hanem fekete magszegény, mini, bébi és sárgahúsú változatok is. A szezon legintenzívebb időszakában a betakarítás és logisztika mintegy 500-600 embernek biztosít munkalehetőséget.
A Tesco nemcsak a magyar piacot látja el friss dinnyével, hanem a cseh és szlovák áruházakba is jut a hazai termésből, erősítve ezzel a magyar mezőgazdaság nemzetközi jelenlétét. //
Kapcsolódó cikkeink
Sokszínű magyar bor
Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa „Magyar Bor. Sokszínű, mint Te!” borpromóciós…
Tovább olvasom >Tatayoyo – Trópusi ízvilágú paprika
A Tatayoyo paprika számos újdonsággal és termékelőnnyel rendelkezik, amelyek hozzájárulnak…
Tovább olvasom >Magyarország Tortája 2025 Elődöntő
Idén is elstartolt az ipartestület legnépszerűbb és legismertebb programja, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Innovációk napján átadtuk az „Inno d’Or – Év innovációja 2025” díjakat
Idén ötödik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által életre…
Tovább olvasom >Nemcsak nyári sláger: jegestea egész évben
A jegestea szegmens korábban jellemző szezonális jellege mára komoly átalakuláson…
Tovább olvasom >300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >