Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el hazai és külföldi üzleteit, ám emögött egész éves munka áll. Idén már februárban megkezdődött a 2025-ös szezon előkészítése: a magyar termelők a kiskereskedelmi lánc számára mintegy 180-200 hektáron 600-700 ezer magot vetnek el, hogy nyárra több ezer tonna friss, lédús gyümölcs érjen be. Az első görögdinnyék általában júliusban érkeznek meg az áruházakba.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A vásárlói igényeket figyelembe véve a kínálatban nemcsak a klasszikus magos görögdinnye kap helyet, hanem fekete magszegény, mini, bébi és sárgahúsú változatok is. A szezon legintenzívebb időszakában a betakarítás és logisztika mintegy 500-600 embernek biztosít munkalehetőséget.
A Tesco nemcsak a magyar piacot látja el friss dinnyével, hanem a cseh és szlovák áruházakba is jut a hazai termésből, erősítve ezzel a magyar mezőgazdaság nemzetközi jelenlétét. //
Kapcsolódó cikkeink
Dübörög a dinnyeszezon, elindult a kampány
Idén is elindult a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsének, a hazai…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >