Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el hazai és külföldi üzleteit, ám emögött egész éves munka áll. Idén már februárban megkezdődött a 2025-ös szezon előkészítése: a magyar termelők a kiskereskedelmi lánc számára mintegy 180-200 hektáron 600-700 ezer magot vetnek el, hogy nyárra több ezer tonna friss, lédús gyümölcs érjen be. Az első görögdinnyék általában júliusban érkeznek meg az áruházakba.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A vásárlói igényeket figyelembe véve a kínálatban nemcsak a klasszikus magos görögdinnye kap helyet, hanem fekete magszegény, mini, bébi és sárgahúsú változatok is. A szezon legintenzívebb időszakában a betakarítás és logisztika mintegy 500-600 embernek biztosít munkalehetőséget.
A Tesco nemcsak a magyar piacot látja el friss dinnyével, hanem a cseh és szlovák áruházakba is jut a hazai termésből, erősítve ezzel a magyar mezőgazdaság nemzetközi jelenlétét. //
Kapcsolódó cikkeink
Parázs helyzet
Az elmúlt évek inflációs hatása és az alapvető szükségletek drasztikus…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >